معابر عمومی آمل توسط خادمین جهادی مسجد سجادیه گندزدایی شد

معابر عمومی آمل توسط خادمین جهادی مسجد سجادیه گندزدایی شد

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
بناگر گفت: برای جلوگیری از پیشرفت کرونا ویروس، اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل با عنوان خادمین جهادی مسجد سجادیه معابر عمومی و اماکن پرتردد شهرستان، نانوایی ها، مغازه ها، مسجد و ... را طی دو مرحله ضدعفونی کردند.

«قاسم بناگر» امروز(22اسفند) ضمن تشریح اقدامات جهادی اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل درخصوص پیشگیری از ابتلا به کرونا در محله سجادیه این شهرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت:همگام با بسیج همگانی مبارزه با کرونا و به منظور جلوگیری از پیشرفت این ویروس، اعضای این کانون با عنوان خادمین جهادی مسجد سجادیه آمل معابر عمومی و اماکن پرتردد شهرستان، نانوایی ها، مغازه ها، مسجد و ... را ضدعفونی کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) آمل با بیان اینکه عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن کلیه سطوح خیابان ها و معابر شهرستان تا کنون در دو مرحله صورت گرفته است، افزود: مشارکت در برنامه های گروه های بهداشتی جهت ارائه نکات آموزشی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اطلاع رسانی در این خصوص نیز مورد توجه اعضای این کانون است.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) آمل به مردم توصیه هایی نظیر شستشوی مستمر دست ها با آب و صابون، پرهیز از دست زدن به چشم، دهان و بینی، عدم حضور در اماکن پرجمعیت، پرهیز از دید و بازدید را نیز متذکر می شوند، اظهار کرد: اقدامات جهادی فعالان این کانون فرهنگی هنری تا پایان این بحران ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/ 286