حضور گروه جهادی «ولایت» کانون امام صادق (ع) جهرم در مقابله با ویروس کرونا

حضور گروه جهادی «ولایت» کانون امام صادق (ع) جهرم در مقابله با ویروس کرونا

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
گروه جهادی «ولایت» کانون فرهنگی و هنری امام صادق (ع) مسجد «الغدیر» جهرم ضمن اعلام آمادگی برای ضدعفونی مکان های اطراف مسجد خواستار همراهی و حمایت ساکنان این محله در این اقدام خداپسندانه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» مسجد الغدیر جهرم در اطلاعیه ای از اقدام گروه جهادی «ولایت» این مسجد همگام با مدافعین سلامت جامعه و در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، در ضدعفونی کردن معابر، کوچه ها و مکان های عمومی کوی مهدیه (عج) خبر داده است.

 

در این اطلاعیه از افرادی که مایل به همکاری در این زمینه هستند تقاضا شده در صورت تمایل با خرید اقلام مورد نیاز از قبیل مایع ضد عفونی کننده، کمک های مالی، امانت دادن سمپاش خانگی و یا حضور میدانی  یاریگر خادمین خود در این امر خداپسندانه و عام المنفعه باشند .

 

 در پایان این اطلاعیه ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای مردم از همگان خواسته شده با رعایت کلیه اصول و نکات بهداشتی، برای سلامتی تمام هموطنان و مردم دیگر کشورها دعا کرده و به ویژه اینکه دعای هفتم صحیفه سجادیه را که مورد تاکید مقام معظیم رهبری است هر روز قرائت کنند .

 

پایان پیام/ 691