جشنواره ملی «قصه‌های روستای من» برگزار می‌شود

جشنواره ملی «قصه‌های روستای من» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام پهلوانی با اشاره به وضعیت موجود کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: جشنواره ملی «قصه‌های روستای من» به منظور استفاده از فرصت حضور در منزل در این ایام، برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت‌الاسلام «احمد پهلوانی» در گفت‌‌وگو با خبرنگار ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با توجه به شیوع ویروس کرونا لغو شده است، اظهارکرد: اما با این وجود کانون‌ها از بستر فضای مجازی استفاده کردند تا با مخاطبان و اعضای خود ارتباط داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: در این راستا در بستر شبکه‌های مجازی داخلی، فعالیت‌های مختلفی از سوی اعضا انجام می‌پذیرد از جمله اطلاع‌رسانی از طریق انتشار محتوای مرتبط در راستای آگاه کردن اعضا که تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سوی دیگر اعضای کانون‌های مساجد استان، با حضور در اماکن عمومی نظیر مساجد و معابر اقدام به ضدعفونی و گندزدایی محیط کردند.

 

حجت‌الاسلام پهلوانی در ادامه به برگزاری جشنواره ملی «قصه‌های روستای من» اشاره کرد و گفت: قرار است این جشنواره پایان فروردین برگزار شود اما با توجه به شرایط فعلی، این احتمال وجود دارد که برگزاری آن به تعویق بیفتد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد با توجه به شرایط فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا، فرصت مناسبی باشد که علاقه‌مندان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این رویداد شرکت کنند و آثار صوتی خود را از طریق نرم‌افزارهای پیام رسان تلفن همراه به شماره ای که در فراخوان جشنواره اعلام شده، ارسال کنند.

 

پایان پیام/ 9