اجرای برنامه «در خانه با کتاب» در ایام مبارزه با ویروس کرونا

اجرای برنامه «در خانه با کتاب» در ایام مبارزه با ویروس کرونا

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
حسینی از اجرای برنامه «در خانه با کتاب» در ایام مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و گفت: این برنامه در راستای کاهش تردد همشهریان خاورانی در ایام پیشگیری از شیوع و مبارزه با بیماری ویروس کرونا اجرا می شود.

«علی اصغر حسینی» ضمن تشریح برنامه های کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» خاوران در ایام پیشگیری از شیوع و مبارزه با بیماری ویروس کرونا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: برنامه های مختلفی به ویژه در فضای مجازی برای این ایام درنظر گرفته شده است که اجرای برنامه «در خانه با کتاب» یکی از برنامه هاست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهر خاوران خاطرنشان کرد: در راستای کاهش تردد همشهرسان در ایام آلودگی معابر به ویروس کرونا در قالب طرح «در خانه با کتاب» علاقمندان می توانند بهترین خلاصه، نکات و یادداشت های خود را برای ما ارسال کنند.

 

عضو هیئت اندیشه ورز سازمان پژوهش در وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: بدیهی است ضمن نشر برترین خلاصه ها، شرکت کنندگان از جوایز نفیس نیز برخوردار خواهند شد.

 

حسینی همچنین در مورد شیوه ارسال آثار گفت: در پیام رسان «سروش» کانال کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» خاوران به نشانی https://sapp.ir/kanoonkhavaran و گروه رسانه ای خاورانی ها به نشانی https://sapp.ir/khavaraniha برای ارسال و انتشار آثار درنظر گرفته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» خاوران همچنین افزود: کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» با همراهی گروه رسانه ای «خاورانی ها» از ابتدای اسفند ماه پویشی تحت عنوان «#نوروز_برای_همه» آغاز کرد تا با مشارکت خیرخواهانه همشهریان بتواند برای نیازمندان اقدام کند.

 

وی خاطرنشان کرد: تصمیم بر این است در این پویش در سه فاز متوالی نیازمندان را حمایت کنیم که در چهاردهم اسفند ماه مصادف با روز نیکوکاری به 14 خانواده از خانواده های نیازمند هدایای نقدی اهدا کردیم.

 


 

پایان پیام/ 130