ضدعفونی شهر مارگون توسط امام جمعه و اعضای کانون «حجرات»

ضدعفونی شهر مارگون توسط امام جمعه و اعضای کانون «حجرات»

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
امام جمعه شهرستان مارگون به همراه تعدادی از اعضای کانون فرهنگی و هنری «حجرات» مناطق مختلف این شهر را ضدعفونی کردند.

خبرگزاری شبستان___یاسوج: این روزها مهم ترین خبرها مربوط به ویروس کرونا و اتفاقات حول آن است و در همه رسانه ها تیترهای نخست و صفحات اصلی به ویروس کرونا تعلق دارد.

 
مردم نیز با توجه به توصیه های مسئولان در خانه های خود مانده اند و از خانه بیرون نمی آیند و بیشتر آنها خبرها را از فضای مجازی و تلویزیون دنبال می کنند.

 

این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، ضدعفونی کردن معابر و خیابان های سطح شهرها از مهم ترین موضوعاتی است که در دستور کار مسئولان استان قرار دارد که در این میان سپاه فتح استان نیز وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شده است.

حضور و فعالیت تیپ ۴۸ فتح و دفاع و مبارزه آن ها تنها در مرزها و جنگ سخت نیست، بلکه این روزها آنها در کوچه و خیابان های سطح شهرها زیاد دیده ایم، شهرها مرز نیستند اما هر چیزی که مردم استان را ناراحت و آزار دهد، از دید تیپ ۴۸ فتح استان مزاحم است و باید با آن وارد نبرد شود، هرچند سلاح نبرد امروز با نبرد در مرزهای ایران متفاوت تر است، اما خطرش در همان اندازه و بازی با جان است.

تکاوران تیپ ۴۸ سپاه فتح این روزها در خط مقدم مبارزه علیه ویروس کرونا قرار دارند و با همه توان وارد میدان نبرد شده اند که این میهمان های ناخوانده را از استان ریشه کن کنند و آرامش و سلامتی را به مردم استان بازگردانند.

شب های گذشته گروه جهادی معراج در شهر یاسوج اقدام به ضدعفونی شهرک امام حسین (ع) شهر یاسوج کردند که حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج نیز در این برنامه مشارکت داشت.

این برنامه با هدف پیشگیری از بیماری کرونا به همت گروه جهادی معراج در شهرک امام حسین (ع) صورت گرفت، که نوعی سپر دفاعی در مقابل این بیماری محسوب می شود.

اقدامات و تمهیدات مختلفی توسط شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران استان کهگیلویه و بویراحمد جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است.

 

 

امام جمعه شهرستان مارگون نیز از قافله عقب نماند و در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، آستین همت را بالا زد و وارد عرصه عمل شد.

 

حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور» به همراه برخی از اعضای کانون فرهنگی و هنری «حجرات»، گردان جواد الائمه (ع) و مرکز بهداشت به ضدعفونی کردن مرکز شهر، معابر و منازل مسکونی اقدام کردند.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 82