ضدعفونی شهر خاوران با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با همکاری کانون مسجد «جامع» و دفتر هلال احمر

ضدعفونی شهر خاوران با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با همکاری کانون مسجد «جامع» و دفتر هلال احمر

تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
باقری از ضدعفونی شهر خاوران با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با همکاری کانون مسجد «جامع» و دفتر هلال احمر خبر داد و گفت: مسجد «جامع» خاوران به عنوان مصلی نمازجمعه شهر در این ایام نقش کلیدی خود را ایفا می کند.

«علیرضا باقری» با اشاره به برنامه های ویژه ایام پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد «جامع» خاوران به عنوان کانون ویژه مصلی نمازجمعه شهر با توجه به حساسیت موضوع پیشگیری از شیوع کرونا ویروس با همکاری هلال احمر اقدام به ضدعفونی معابر و امکان پر تردد سطح شهر کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «جامع» شهر خاوران افزود: تاکنون در سه مرحله سطح شهر با استفاده از مواد ضدعفونی به میزان یک هزار لیتر در ورودی شهر، معابر، نانوایی ها، مساجد، مصلی نمازجمعه، ادارات و نهاد های شهر خاوران ضدعفونی شده است و تا ریشه کن کردن این ویروس منحوس ادامه دارد.

 

مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه خاوران با تاکید بر اینکه در تهیه مواد ضدعفونی نیازمند یاری همشهریان هستیم، خاطرنشان کرد: کرونا ویروس سرعت واگیر بسیار بالایی دارد و این موضوع کاملا جدی است و اگر با آن مقابله نشود، ممکن است خطرات جانی غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد.

 

باقری با بیان اینکه مسجد «جامع» خاوران به عنوان مصلی نمازجمعه شهر در این ایام نقش کلیدی خود را ایفا می کند، تاکید کرد: از عامه مردم و خیر اندیشان خواهشمندیم با واریز کمک های خود به شماره حساب 774100415 نزد بانک تجارت در تامین هزینه خرید مواد ضدعفونی یاری دهنده ما باشند.

 


 

پایان پیام/ 130