پايش سلامت مردم روستای «سيف آباد» توسط اعضای کانون «منتظران ظهور» کازرون

پایش سلامت مردم روستای «سیف آباد» توسط اعضای کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
شفیعی با بیان اینکه اهالی روستای سيف آباد کازرون با هدف مقابله و پيشگيری از شيوع بيشتر ويروس کرونا در حال کنترل و پايش هستند، گفت: این کار به همت اعضای کانون «منتظران ظهور» انجام می شود.

«محمدجعفر شفيعی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: روستای «سيف آباد» از توابع بخش مرکزی شهرستان کازرون دارای جمعيتی نزديک به سه هزار نفر است که رسيدگی به وضعيت سلامتی اين افراد می تواند در کنترل شيوع ويروس کرونا، نقش به سزايی ايفا کند که با توجه به اینکه به نظر پزشکان در حال حاضر برای تشخيص اين ويروس تب بالای افراد در نظر گرفته می شود، پایش سلامت مردم روستا توسط اعضای کانون «منتظران ظهور» در حال انجام است.


مدير کانون فرهنگی هنری کانون «منتظران ظهور» مسجد «الزهرا (س)» روستای «سیف آباد» کازرون افزود: از نخستين روز های شيوع ويروس کرونا، اعضای کانون با همکاری اعضای شورای اسلامی به حالت آماده باش کامل قرار گرفته و اقدام به ضدعفونی کردن معابر و وسايل عمومی کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: به منظور پيشگيری از بيماری کرونا، اعضای کانون به صورت خودجوش با دستگاه تب سنج وضعيت سلامت اهالی روستا را با مراجعه به درب منازل با استفاده از دستگاه تب سنج، تست و غربالگری افراد انجام می شود. 

 

شفیعی  با بيان اينکه تاکنون پایش سلامت بيش از 500 خانوار در 2 مرحله بررسی شده اند، عنوان کرد: در صورت مشاهده علائم اوليه، افراد مشکوک با هماهنگی صورت گرفته به مراکز درمانی و شبکه بهداشت و درمان معرفی می شوند.

 

وی با اشاره به اينکه اخبار و اطلاعات درست در خصوص ويروس کرونا از رسانه های معتبر پیگیری می شود، تاکید کرد: در مراجعه ها تاکید می شود که مردم تا ريشه کن کردن اين بيماری در خانه بمانند و در تردد ضروری از دستکش، ماسک و وسايل بهداشتی لازم استفاده کنند.
 

 

 

پایان پیام/ 130