شکست کرونا دغدغه اصلی بچه مسجدی های کانون شهید شهدادنژاد

شکست کرونا دغدغه اصلی بچه مسجدی های کانون شهید شهدادنژاد

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
رضا عیدی گفت: در شرایط کنونی اصلی ترین دغدغه بچه مسجدی های کانون شهید شهدادنژاد شکست کروناست بنابراین در همین راستا برنامه های کانون را معطوف به فضای مجازی و ضدعفونی روستا کردیم.

«رضا عیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا نمی توانستیم برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد را به شکل حضوری دنبال کنیم و از سوی دیگر در شرایط کنونی اصلی ترین دغدغه بچه مسجدی های این کانون، شکست کروناست بنابراین در همین راستا برنامه های کانون را معطوف به راه اندازی به پویش فضای مجازی و ضدعفونی روستا کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهداد اضافه کرد: در همین راستا اقدام به راه اندازی پویش دعای فرج به نیت تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر (عج)، سلامتی رهبری و مردم ایران و شفای عاجل بیماران کردیم و قصد داریم پویش دعای هفتم صحیفه سجادیه را نیز راه اندازی کنیم.


وی اظهار کرد: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد و مرکز بهداشت خانه، فضای روستای سرریگ و زیارت بی بی طیبه در روستای ازلی کهنوج ضدعفونی و گندزادیی شد.


عیدی افزود: این عملیات ضدعفونی و گندزدایی با همکاری ۷ نفر از اعضای این کانون به شکل خودجوش و جهادی به وسیله تراکتور و سم پاش انجام شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد بیان کرد: همچنین راه های پيشگيری از انتقال ویروس کرونا توسط یکی از اعضای فعال کانون که بهورز خانه بهداشت است به اهالی روستا آموزش داده شد و در سطح فضای مجازی نیز پیام هایی با محتوای آموزش این راه ها را منتشر کردیم.


وی اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با کانون فرهنگی هنری فاطمیه، قرار شد این کانون تعدادی ماسک بهداشتی که تولید کرده است را در اختیار ما قرار داده و تا ما نیز در بین اهالی روستا به ویژه سالمندان ماسک ها را توزیع کنیم.

پایان پیام/ 586