از پاسخ به شبهات دینی تا راه اندازی کارگاه تولید ماسک در کانون امام علی(ع )

از پاسخ به شبهات دینی تا راه اندازی کارگاه تولید ماسک در کانون امام علی(ع )

تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
حسن بهرامی گفت: بعد از شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، اقدام به راه اندازی طرح سیم جین کرونایی و کارگاه تولید ماسک کردیم.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: بعد از شیوع بیماری کرونا در سطح کشور متاسفانه در فضای مجازی شاهد انتشار یکسری شبهات هستیم که باورها و اعتقادات دینی ما را مورد هجمه قرار داده اند بنابراین می طلبید در این خصوص فعالیت های جدی صورت گیرد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام افزود: بنابراین در راستای پاسخگویی به این شبهات در سطح فضای مجازی طرح سین جیم کرونا را راه اندازی کردیم، در این طرح سوالات کرونایی که دین و باورهای دینی ما را مورد هدف قرار داده اند بهمراه پاسخ به این شبهات را نوشته و در سطح فضای مجازی منتشر می کنیم.


 وی بیان کرد: با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام، مرکز نیکوکاری و حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان جیرفت، کارگاه تولید ماسک راه اندازی شده است و در این کارگاه ماسک های قابل شستشو و یکبار مصرف و نیز دستکش های یکبار مصرف تولید می شود.


بهرامی افزود: در این کارگاه تولیدی ۱۷ نفر خانم و ۶ نفر در ۲ شیفت صبح و عصر مشغول فعالیت هستند و با همت این افراد روزانه یکهزار ماسک تولید می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام ادامه داد: ماسک های تولیدی به منظور طی مراحل استریل تحویل دانشگاه علوم پزشکی جیرفت می شوند.


وی با اشاره به هدف از راه اندازی این کارگاه، اظهار کرد: در شرایط موجود همه با همدلی و همراهی با کادر درمانی کشور باید برای شکست کرونا تلاش کنیم و ما نیز در همین راستا و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) اقدام به راه اندازی این کارگاه کردیم.


بهرامی ابراز کرد: قصد داریم ماسک های بهداشتی را در قالب یک بسته بندی به همراه دعای فرج امام زمان (عج) بین اهالی شهرک شهید بهشتی شهر جیرفت توزیع کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام عنوان کرد: ۵۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده در اختیار مسجد و کانون قرار داده شده تا از طریق مسجد بین اهالی محله توزیع شود تا آنها اطراف منازل خود را ضدعفونی کنند.

 

وی یادآور شد و گفت: البته در ایام اعتکاف رجب و به مناسبت ولادت حضرت علی علیه السلام در سطح فضای مجازی پویش پدران علوی در خانه های ایرانی را راه اندازی کردیم و از مردم خواستیم عکس و یا فیلم های یک دقیقه ای از جشن کوچک خانگی خود گرفته و برای ما در پیام رسان های سروش و واتس آپ ارسال کنند.

پایان پیام/ 586