توزیع ۳۰۰ بسته غذایی از سوی کانون «سلاله پاکان» جهرم میان خانواده های بی بضاعت

توزیع ۳۰۰ بسته غذایی از سوی کانون «سلاله پاکان» جهرم میان خانواده های بی بضاعت

تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
بهمن زادگان گفت: ۳۰۰ بسته غذایی با هدف مساعدت به خانواده های بی بضاعت توسط کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» جهرم تهیه و توزیع شد.

«محمدصادق بهمن زادگان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ و به منظور مساعدت به خانواده های نیازمند آبرومند و افراد نیازمندی که در این روزها به دلیل ویروس منحوس کرونا بالاجبار بیکار شده اند طرح توزیع بسته های غذایی امام حسن مجتبی (ع) از سوی کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) جهرم انجام شد .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» جهرم افزود: در این طرح حدود ۳۰۰ بسته غذایی، شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، یک عدد مرغ، یک بطری یک و نیم لیتری روغن و یک بسته ماکارونی، به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال میان جامعه هدف توزیع شد .

 

وی از تمام برادران و خواهرانی که در اجابت فراخوان جمع آوری کمک های مردمی از سوی کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان»، اعضای این کانون را لایق اعتماد خویش دانسته و با اهدای کمک های نقدی در این امر خداپسندانه یاری رساندند، قدردانی کرد.

 

بهمن زادگان همچنین از حجت الاسلام «سیدعلی آیت اللهی» که با کمک های مادی و معنوی خویش از جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، یاری گر این کانون بود نیز سپاس گذاری به عمل آورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» جهرم خاطرنشان کرد: پیش از این نیز جمعی از اعضای این کانون، با توجه به اوضاع کرونایی، ضمن همکاری با شرکت ایرانیان نوین ژن به توزیع رایگان ژل و ماده ضد عفونی کننده به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال بین افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه پرداختند.

پایان پیام/ 691