بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ تولید/«جهش تولید» ترمیم اقتصاد کشور است

بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ تولید/«جهش تولید» ترمیم اقتصاد کشور است

تاریخ انتشار : ۴ فروردين ۱۳۹۹
حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد «جهش تولید » را ترمیم اقتصاد کشور دانست و گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد به‌منظور تبلیغ و تبیین فرهنگ تولید در جامعه گام بر می‌دارد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید» اظهار کرد: سخنان حکیمانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال به‌نام «جهش تولید» راهبردی حکیمانه برای توسعه بیش از پیش اقتصاد و مدیریت کشور است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و اقتصاد کشور است، افزود: دلیل مهم انتخاب شعار امسال، نیاز قطعی کشور به تولید است و طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب، دست‌اندرکاران و دولتمردان باید به گونه‌ای عمل کنند که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌ وجود آید.

 

وی افزود: «جهش تولید» این امکان را در آینده فراهم خواهد کرد تا سطح اشتغال کشور که به واسطه شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است، ترمیم شود.

 

حجت الاسلام رضوانی نژاد با تاکید بر همت جهادی همه دستگاه‌های اجرایی در تحقق شعار سال تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان نیز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب از تمامی ظرفیت‌ها جهت تحقق شعار سال بهره می‌گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و اقشار تاثیرگذار با استفاده از سرمایه بزرگ انسانی کانون‌های مساجد به‌منظور تبلیغ و تبیین فرهنگ تولید در جامعه با جدیت بیشتر گام بر می‌دارد.

 

پایان پیام/ 84