از ارسال اقلام خوراکی و بهداشتی تا لای روبی خانه های سیل زدگان 

از ارسال اقلام خوراکی و بهداشتی تا لای روبی خانه های سیل زدگان 

تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۳۹۹
محمد مهدوی گفت: با مشارکت اعضای کانون معین شهید احمد کریمی افشار و خانواده شهید احمد کریمی افشار که همیشه حامی معنوی و مالی فعالیت های فرهنگی این کانون بوده اند، اقلام خوراکی و بهداشتی تهیه و در بین سیل زدگان توزیع شد.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با وقوع سیلاب در برخی از شهرستان های جنوب کرمان، بیشترین خسارت سیل به شهرستان رودبار جنوب وارد شده است بنابراین با هم فکری اعضای کانون معین شهید احمد کریمی افشار تصمیم گرفتیم که برای خدمت رسانی به سیل زدگان یکسری اقداماتی انجام دهیم.

 

 

 



 مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار افزود: به همبن منظور در وهله اول اقدام به تهیه نیازهای ضروری و اقلام مورد نیاز سیل زدگان کردیم در همین راستا خانواده شهید احمد کریمی افشار که همیشه حامی معنوی و مالی فعالیت های فرهنگی این کانون بوده اند نیز در این امر مشارکت کردند.

 

 



وی اظهار کرد: کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنبرآباد متشکل از ۲۴  کانون فرهنگی است و با مشارکت جمعی از اعضای این کانون و خانواده شهید کریمی افشار ۴۰ میلیون تومان جمع آوری شد، توانستیم با این مبلغ اقلام بهداشتی و خوراکی خریداری و در بین سیل زدگان توزیع کنیم.

 

 

 



مهدوی با بیان این مطلب که اقلام بهداشتی در قالب پک های بهداشتی توزیع شدند، ادامه داد: پک های بهداشتی شامل مایع دستشویی، ظرفشویی، صابون، مسواک و خمیردندان بود که صبح امروز به سپاه رودبار تحویل و از طریق بالگرد سپاه بین سیل زدگان روستاهای در محاصره سیل توزیع شد.

 

 




مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار اضافه کرد: بسته های مواد غذایی نیز حاوی آب معدنی، کنسروجات، قند و نان بودند که بین سیل زدگان روستاهای رودبار جنوب توزیع شدند.

 

 

 



وی ابراز کرد: واقعا مردم سیل زده در تنگنا قرار دارند و فقط از نزدیک می توان به عمق فاجعه پی برد، مردمی که تنها سرمایه و زندگی آنها کپر، مزرعه و یا چند راس احشام بوده اکنون همه دار و ندار زندگیش را آب با خود برده است و نیاز به یاری مردم دارد.

 

 




مهدوی عنوان کرد: گروه جهادی کانون معین شهید احمد کریمی افشار در ساعات اولیه پس از پایان سیل در رودبار جنوب و زهکلوت حضور یافته تا به مردم کمک رسانی کنند و اکنون نیز در منطقه حضور دارند و با همکاری مردم در حال بیرون کشیدن اثاثیه سیل زدگان و لای روبی خانه های آنها هستند.

 

 

 



مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار به دیگر فعالیت های این کانون معین اشاره کرد و افزد: یکی از اقدامات این کانون راه اندازی کارگاه ماسک تولیدی است که پس از استریل شدن در بین مردم و نیازمندان توزیع می شوند و همچنین بچه های مسجدی این کانون، اقدام به ضدعفونی اماکن عمومی مختلف کرده اند.

 


وی اظهار کرد: طی روزهای گذشته توانستم از طریق رایزنی با پتروشیمی بندرعباس ۱۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده تهیه کرده و به صورت رایگان به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تحویل دهم.



 مهدوی اضافه کرد: یکی دیگر از فعالیت های جهادی کانون معین شهید احمد کریمی افشار، خریداری اقلام خوراکی به ارزش ۱۰ میلیون تومان و همچنین خریداری لباس به مبلغ ۸ میلیون تومان است که به مناسبت عید نوروز در بین خانواده های نیازمند شهرستان عنبرآباد توزیع شد.

پایان پیام/ 586