تولیدات ماسک جوانان انقلابی کهگیلویه وبویراحمد به روستاهای محروم لوداب رسید

تولیدات ماسک جوانان انقلابی کهگیلویه وبویراحمد به روستاهای محروم لوداب رسید

تاریخ انتشار : ۷ فروردين ۱۳۹۹
مودت گفت: هم اکنون نیز در مناطق محروم لوداب شهرستان بویراحمد در حال توزیع ماسک بین مردم هستیم.

 خبرگزاری شبستان ، یاسوج: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز مردم شاهد عزم همگانی برای مقابله با این ویروس منحوس هستند.

 

این روزها هر شخص، نهاد و ارگانی اعم از نیروهای سپاه، ارتش، گروه های جهادی و مردمی، سازمان های مردم نهاد و ادارات و نهادهای دیگر به یاری شبکه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا شعار «همه با هم کرونا را شکست می دهیم» به منصه ظهور برسد.

 

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هم با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا ابتدا در راستای ضدعفونی مساجد و فضای کانون تلاش کرده و سپس به یاری مردم شتافتند.

 

بانوان در قالب گروه های جهادی مشغول دوخت ماسک های پارچه ای و توزیع در بین مناطق محروم هستند و بسیاری از جوانان پسر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای سم پاشی و ضدعفونی محیط شهرها به ویژه در مناطق محروم و روستاها مشارکت دارند.

 

برخی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد هم با حضور در پایگاه های گروه های بهداشتی سطح استان، در راستای کمک به مردم و شبکه بهداشت و درمان استان و همچنین تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و بهداشتی تلاش می کنند.

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی خودجوش و مردمی سطح مسجد و کانون ها، شهرها و روستاها را ضدعفونی می کنند و در سطح گسترده جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و هم افزایی بیشتر فعالیت داشته اند.

 

با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ و کمبود اقلام بهداشتی از جمله ماسک، جوانان انقلابی و مسجدی با همکاری کانون فرهنگی، هنری احقاف شهر یاسوج و حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) و موسسه خیریه کوثر مسجد جامع صاحب الزمان (عج) این شهر اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک نموده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری احقاف و از اعضای این گروه با تشریح این اقدام دسته جمعی، اظهار داشت: با هدف پیشگیری و لزوم مبارزه با این ویروس مخرب، بر خود لازم دیدیم که به کمک مردم و مسئولین بشتابیم و با راه اندازی کارگاهی برای تولید اولیه، ۵۰ هزار عدد ماسک برای توزیع در بین قشرهای آسیب پذیر اقدام کنیم.

 

«علی مودت» یادآور شد: مردم با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار، کمک هایی به این مجموعه داشتند، ولی دست یاری به سوی هم وطنان دراز می کنیم و تقاضای کمک و همکاری را داریم تا بتوانیم این عمل خداپسندانه را به سرانجام برسانیم.

 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر بزرگوارانی قصد کمک مالی برای خرید اقلام به این گروه را داشته باشد، می توانند به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۴۷۹۵۰۰۷۸۸ به نام علی مودّت یا کارت به شماره 6273811142341699 به نام مراد دیودوست واریز کنند و در این کار خیر شریک باشند تا ان شاء الله به یاری خداوند و کمک خیرین کرونا ویروس را شکست خواهیم داد.

 

وی گفت: هم اکنون نیز در مناطق محروم لوداب شهرستان بویراحمد در حال توزیع ماسک بین مردم هستیم.

پایان پیام/ 82