کمپین مساجد «پرستون»برای کمک به پرسنل «خدمات بهداشت ملی» انگلیس

کمپین مساجد «پرستون»برای کمک به پرسنل «خدمات بهداشت ملی» انگلیس

تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۳۹۹
مساجد شهر «پرستون» انگلیس کمپین کمک به پرسنل خدمات بهداشت ملی که در صف مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند را به راه انداخته اند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از « 5pillarsuk»،مساجد شهر «پرستون» انگلیس اعلام کرده اند که برای کمک به پرسنل «خدمات بهداشت ملی» در دوران شیوع گسترده ویروس کرونا ،اقلامی را در اختیار آنها قرار خواهند داد.

 

این مساجد همچنین به افرادی که برای جلوگیری از شیوع کرونا خود را قرنطینه کرده اند ،کمک می کنند و نیازهای آنها را برآورده خواهند کرد.

 

متولی «مسجد الرضا» در این باره گفت:در این زمان که همه مردم به فکر پرسنل خدمات بهداشتی هستند ما هم می خواهیم به نوبه خود به وظیفه مان عمل کنیم.

 

وی افزود: هدف ما این است که تا آنجا که می توانیم به این حمایت از هفته ها و ماه های آینده ادامه بدهیم و از همه افرادی که می خواهند در این کار خیر با ما شریک باشند دعوت می کنیم تا همه با هم لبخندی را روی لب های نیروهای بهداشتی برسانیم.

 

متولی «مسجد الاقصی» هم در این باره گفت:ما هم اکنون در حال کمک به و فراهم کردن وسایل مورد نیاز برای افراد آسیب پذیر و افراد مسن در جامعه خود هستیم و از همه افراد میخواهیم در این کار خیر مشارکت کنند.

 

مساجد پرستون قصد دارند تا مادامی که پرسنل خدمات بهداشت ملی با چالش کرونا مواجه هستند حمایت های خود را ادامه دهند.

پایان پیام/ 7