برگزاری طرح «یاری‌گران زندگی» و دوره «مدیریت اسلامی» در کانون‌های مساجد البرز

برگزاری طرح «یاری‌گران زندگی» و دوره «مدیریت اسلامی» در کانون‌های مساجد البرز

تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام شکری گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، طی سالی که گذشت فعالیت‌های متعددی در کارنامه خود ثبت کرد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به طرح «یاری‌گران زندگی» و دوره «مدیریت اسلامی» اشاره کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت‌الاسلام «کاظم شکری» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در سال 1398 گفت: ما دو کار ویژه به جز (فهما) را در دستور کار خود قرار دادیم که شامل طرح «یاری‌گران زندگی» و برگزاری دوره «مدیریت اسلامی» بود.
 
 
وی ادامه داد: طرح یاری‌گران زندگی با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود و نهایتا طی فرآیندی تعریف شده 10 استان برتر انتخاب شده و از هر کانون در این استان‌ها بین دو تا پنج نفر به عنوان مربی در دوره آموزشی ستاد مبارزه با مواد مخدر شرکت کرده و پس از پایان دوره این افراد خود به عنوان مُبَلغ ترک اعتیاد در سطح کانون‌ها فعالیت می کنند. این طرح تا تیرماه ادامه دارد.
 
 
 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های ما در سالی که گذشت، برگزاری دوره مدیریت اسلامی بود که طی آن 80 نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و البرز، طی سه روز در آن حضور یافتند، این دوره با همکاری موسسه مدیریت اسلامی قم، با حضور 4 استاد، آبان ماه برگزار شد. 

پایان پیام/ 9