تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) و از اعضای هیئت موسس مرکز رسیدگی به امور مساجد درگذشت

تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) و از اعضای هیئت موسس مرکز رسیدگی به امور مساجد درگذشت

تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام مجدهاشمی با اعلام درگذشت تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع)، گفت: به دلیل شرایط فعلی کشور و مقابله با ویروس کرونا، هیچ مراسم ترحیمی برای آیت‌الله سیدمحمود مجد برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جلال مجدهاشمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه آیت الله «سید محمود مجد» عضو هیئت موسس مرکز رسیدگی به امور مساجد و کمیته انقلاب اسلامی، ساعت ۳ بامداد امروز، هشتم فروردین ماه در یکی از بیمارستان های تهران درگدشت، اظهار کرد: وی به مدت ۳۵ روز به دلیل کسالت ریوی در بیمارستان بستری بود و بامداد امروز به دلیل ایست قلبی درگذشت.

 
امام جماعت مسجد جامع غدیر خم (واقع در تهران، خیابان پاسداران، خیابان نگارستان هشتم) افزود: به دلیل شرایط فعلی کشور و مقابله با ویروس کرونا، هیچ گونه مراسم ترحیم برای آیت الله مجد برگزار نمی شود.
 
 
وی ادامه داد: از همه مردم تقاضا داریم برای آمرزش آن‌ مرحوم، امشب، نماز لیله الدفن را برای آیت الله مجد بخوانند.
 
 
حجت الاسلام مجدهاشمی در ادامه با بیان اینکه سید محمود مجد، جزو یاران امام خمینی (ره) و در صف اول مبارزان علیه نظام طاغوت بود، گفت: وی مسجد باقرالعلوم (ع) (واقع در تهران، خیابان قزوین، نرسیده به پل امامزاده معصوم) را به پایگاه اصلی مبارزه مردم جنوب غرب تهران علیه حکومت وابسته شاهنشاهی قرار داده بود و پس از انقلاب نیز این مسجد با مدیریت مرحوم مجد، جزو اصلی ترین مراکز بسیج نیروها در مبارزه با گروهک های ضد انقلاب و همچنین تامین لوازم مورد نیاز جبهه ها به شمار می رفت.
 

 

خبرگزاری شبستان درگذشت این شخصیت برجسته انقلاب و حوزه های علمیه را تسلیت گرفته و برای آن مرحوم علو درجات را از درگاه الهی طلب می کند.

 

پایان پیام/ 397