همراهی اعضای کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» در مقابله با کرونا

همراهی اعضای کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» در مقابله با کرونا

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۳۹۹
مدیر کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» روستای خوی از عزم جدی اعضای این کانون در جوار مسجد سیدالشهدا (ع) برای پیشگیری از شیوع و مهار ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای فهما، مدیر کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» در جوار مسجد سیدالشهداء(ع) روستای خوی گفت: از ابتدای خبر شیوع ویروس کرونا اعضای کانون به طور جهادی و خودجوش کارخود را برای پیشگیری از شیوع این بیماری در روستا آغاز کردند.


وی افزود: با حضور پرشوراعضا ضدعفونی کردن محله های روستا به طور روزانه انجام می شود که این کار باعث همراهی و همدلی بیشتر مردم و مسئولان با اعضای کانون شده و اعتماد بیشتر مردم به کانون، اعضا و فعالیت های کانون را به همراه داشته است.


حبیبی بیان کرد: اعضای این کانون باایجاد کارگاه تولید ماسک های بهداشتی در محیط کانون و مسجد روزانه یکهزار ماسک را با هزینه ای که خیران روستا متقبل شده اند، تولید و رایگان بین مردم روستا توزیع می کنند.


وی ضمن قدردانی از اعضای کانون تصریح کرد: حضور پرشور نوجوانان و جوانان دراین برهه از زمان یادآور حضور پرشور نوجوانان و جوانان این مرزوبوم در هشت سال جنگ تحمیلی است و این حرکت جهادی تا مهار ویروس کرونا ادامه دارد.

پایان پیام/ 9