حضور ۸۰ نفر از روحانیون عضو کانون «شهدای روحانی» در خط مقدم مقابله با کرونا

حضور ۸۰ نفر از روحانیون عضو کانون «شهدای روحانی» در خط مقدم مقابله با کرونا

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۳۹۹
٨٠ نفراز اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدای روحانی» حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) شهر ایلام در قالب گروه‌های جهادی برای پیشگیری و مقابله با کرونا بسیج شده‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای فهما، مسول کانون فرهنگی هنری «شهدای روحانی» اظهار کرد: این تعداد از روحانیون عضو کانون در قالب گروهای جهادی با حضور در سطح شهر ایلام نسبت به ضدعفونی کردن معابر خیابان‌ها، توزیع اقلام بهداشتی و پک های آموزشی در بین مردم اقدام می‌کنند.


حجت الاسلام تمرخانی همچنین افزود: حوزه علمیه در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری با تمام قوا پای کار بوده و آماده همکاری با سایر دستگاه‌های کمکی و امداد رسان است.


وی تصریح کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا روحانیون عضو کانون با تشکیل قرارگاه بهداشتی و با تقسیم وظایف و شیفت بندی اعضا در قالب گروه‌های مختلف فعالیت های خود را آغاز و به حول و قوه الهی تا پایان شیوع این ویروس‌ در کنار مردم استان خواهند بود.

 

وی همچنین از تلاش های کادر درمانی استان در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تقدیر و از مردم خواست با عمل به توصیه های بهداشتی در حفظ سلامتی خود بکوشند.

 

پایان پیام/ 9