کرسی های صحیفه سجادیه خوانی برای مقابله با کرونا در فضای مجازی برگزار می شود

کرسی های صحیفه سجادیه خوانی برای مقابله با کرونا در فضای مجازی برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
رضوی گفت: کرسی های صحیفه سجادیه خوانی کانون شهید چمران اسلام آباد قائمشهر به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی درحال برگزاری است.

«سید پرویز رضوی»، امروز (11 فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کرسی های صحیفه سجادیه خوانی، هفته ای یک جلسه در کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد موسی بن جعفر(علیه السلام) اسلام آباد قائمشهر به صورت عمومی، برگزار می شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد موسی بن جعفر(علیه السلام) اسلام آباد قائمشهر افزود: کرسی های صحیفه سجادیه خوانی به دلیل شیوع ویروس کرونا و از زمان اطلاع رسانی درباره عدم تجمع در فضای مجازی برگزار می شود.

 

رضوی اظهار کرد: استقبال از این کرسی به صورت عمومی و شرکت مردم، خوب بود اما در حال حاضر، علاقه مندان و کسانی که به فضای مجازی، دسترسی دارند از کرسی های صحیفه سجادیه خوانی، بهره مند می شوند.

 

وی اظهار امیدواری کرد که با نابودی ویروس کرونا، این ویژه برنامه در این کانون به صورت حضوری و با تفسیر کامل و جامع برای تمام علاقه مندان، صورت گیرد.

 

رضوی بیان کرد: اطلاع رسانی اولیه و به صورت چهره به چهره درباره مهمان ناخوانده ویروس و قبل از عدم برگزاری تجمع به همت کانون انجام شد.

 

وی ابراز کرد: شرکت فعال اعضای کانون در تولید ماسک، گان و محلول های ضدعفونی کننده که در سطح شهرستان قائمشهر در حال انجام است از فعالیت های این کانون جهت نابودی این مهمان منحوس به شمار می آید.

 

رضوی با اشاره به فعالیت اعضای کانون در غربالگری ویروس کرونا، گفت: ضدعفونی محل به همت کانون از برنامه های دیگر جهت نابودی ویروس کرونا محسوب می شود.

پایان پیام/ 86