تهیه و تولید نماهنگ« وقف سلامت» از سوی کانون امام حسن مجتبی(ع)

تهیه و تولید نماهنگ« وقف سلامت» از سوی کانون امام حسن مجتبی(ع)

تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
زارع از تهیه و تولید نماهنگ «وقف سلامت» از سوی کانون امام حسن مجتبی(ع) مهریز استان یزد خبر داد و گفت: این نماهنگ با هدف تشکر از زحمات قهرمانان سلامت کشور تهیه شده است.

«مهدی زارع» در گفت و گو با  خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تهیه و تولید نماهنگ «وقف سلامت» از سوی گروه سرود رهپویان حرم کانون فرهنگی هنری مسجد«امام حسن مجتبی(ع)» مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد بیان کرد: این نماهنگ به مناسبت اعیاد شعبانیه و ویژه قهرمانان سلامت و تمام کسانی که سلامتی خود را وقف خدمت به خلق و انقلاب کردند و در این راه شهید شدند، تهیه شده است، که خواننده این گروه سرود علیرضا زارع، کارگردان سیدعلی میراللهی، شاعر حسین صیامی و تنظیم و میکس آن بر عهده حسن برزگری است.

 

 

زارع همچنین گفت: به منظور تشکر و تقدیر از زحمات مدافعان سلامت  در مهار شیوع ویروس کرونا و نیز به منظور قدردانی از جهادگران عرصه سلامت کشورنماهنگ دیگری از سوی گروه سرود رهپویان حرم این کانون تهیه شده است تا به نوعی از زحمات آنها  درشرایط حاضر تشکر شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد پیرامون فعالیت های  گروه سرود رهپویان حرم گفت: با حمایت های کانون امام حسن مجتبی(ع) تاکنون 43 اثر گروهی، 10اثر تکخوانی و خوانندگی و پنج نماهنگ توسط این گروه سرود تولید شده است که اکثر این آثار به دفعات از شبکه های سراسری پخش شده و با استقبالی بی نظیر همراه بوده است.

 

زارع همچنین خاطر نشان کرد: گروه سرود رهپویان حرم کانون امام حسن مجتبی (ع) از بین اعضای خود 10مربی گروه سرود آموزش داده است و این مربیان هر کدام در یکی از محلات و روستاهای شهرستان گروه سرود تشکیل داده و مربی گری آن را به عهده دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد به دیگر فعالیت های گروه سرود رهپویان حرم این کانون اشاره کرد و گفت: این گروه سرود با داشتن چندین اجرا در خارج کشور و استان های مختلف در داخل کشور سابقه درخشانی را از خود به جای گذاشته است و این اجراها به دعوت مسئولین و به دعوت های مردمی در مراسم های مختلف نظیر یادمان شهدا، برنامه های صدا و سیما، مناسبت های مذهبی و سنتی بوده و بارها توسط مسئولین کشور، استان و شهرستان هم مورد تقدیر قرار گرفته  است.

 

 وی افزود: تکیه بر اصل اعتماد به جوانان و استفاده از استعدادهای نهفته آنها با توان مالی هرچند اندک موجب شد، که این گروه سرود مسیر پیشرفت و ترقی را به خوبی و با سرعت طی کرده و بتواند طی یکی دو سال از یک گروه سرود شهرستانی به یک گروه سرود کشوری تبدیل شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد خاطر نشان کرد: کانون امام حسن مجتبی(ع) به صورت هفتگی و مناسبتی آئین های مذهبی را برگزار می کند، به گونه ای که تمامی امور توسط خود اعضا مدیریت می شود، در حال حاضر 12 مداح در بین اعضای کانون آموزش دیده اند که مشغول به مداحی در هیئات سطح شهرستان هستند و در زمینه برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی و سیاحتی هم بسیار توانا عمل می کنند.

 

 

 یادآور می شود،کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) فعالیت خود را با عضویت تعدادی از افراد ولایت مدار روستای عصمت آباد مهریز یزد آغاز کرد و در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های مساجد و انجام کار فرهنگی مورد نیاز جامعه اقدام به تشکیل کلاس سرود و موسیقی کرده است. تکیه بر اصل اعتماد به جوانان و استفاده از استعدادهای نهفته آنها با توان مالی هرچند اندک موجب شد، که این گروه سرود مسیر پیشرفت و ترقی را به خوبی و با سرعت طی کرده و بتواند طی یکی دو سال از یک گروه سرود شهرستانی به یک گروه سرود کشوری تبدیل شود.

 

پایان پیام/ 40