حمله ۱۷۰۰ صهیونیست به مسجدالاقصی در ماه مارس

حمله ۱۷۰۰ صهیونیست به مسجدالاقصی در ماه مارس

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
دیده‌بان مبارزه با افراط‌گرایی الازهر در گزارش ماهیانه خود از حمله یک هزار و ۷۰۰ صهیونیست به مسجدالاقصی خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «المستقبل»، دیده بان مبارزه با افراط گرایی الازهر مصر در گزارش ماهیانه خود اعلام کرد: یک هزار و 685 شهرک نشین یهودی در ماه مارس 2020 میلادی تحت حراست امنیتی شدید پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند.

 

در این گزارش آمده است: در رأس حملات شهرک نشینان، تعدادی از خاخام های یهودی از جمله «اسحاق شلیت»، «مئیر بیرس»، «شموئیل مورینو»، «الیاهو ویبر» و «ارئیه لیبو» به مسجدالاقصی در این ماه حمله کردند. در ادامه گزارش آمده است: در ماه مارس همچنین شاهد تعدادی از مناسبت های یهودی از جمله انتخابات کنست و «عید بوریم» بوده ایم که این مناسبت ها باعث افزایش حمله به مسجدالاقصی شده است.

 

دیده بان مبارزه با افراط گرایی الازهر همچنین اعلام کرد: مقامات رژیم صهیونیستی از بحران ویروس کرونا که باعث ممنوعیت ورود مسلمانان به مسجدالاقصی شده است، سوء استفاده کرده و پیش از بسته شدن کامل مسجدالاقصی به شهرک نشینان اجازه دادند به این مسجد حمله کنند.

 

دیده بان مبارزه با افراط گرایی الازهر در ادامه نسبت به حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی هشدار داد و گفت: یکی از مهم ترین روش های خبیثانه مقامات صهیونیستی این است که به دنبال یهودی سازی و تقسیم زمانی و مکانی حرم شریف هستند، اما باید بر اهمیت آگاهی بخشی نسبت به مسئله فلسطین تاکید کرد، زیرا آگاهی بخشی همچون یک ضد سلاح در برابر دروغ های پوشالی صهیونیست ها عمل می کند.

 

پایان پیام/ 43