فراخوان تولید نمایشنامه بچه های مسجد منتشر شد

فراخوان تولید نمایشنامه بچه های مسجد منتشر شد

تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
فراخوان تولید نمایشنامه بچه های مسجد با هدف گسترش فعالیت تئاتر مساجد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حوزه هنری استان زنجان در نظر دارد به منظور بسط و گسترش فعالیت های تئاتر مساجد در سال جدید و بهره گیری ازآثار نمایشنامه نویسان استانی نسبت به جمع آوری و تولید نمایشنامه های مناسب گروه های تئاتری بچه های مسجد توسط نمایشنامه نویسان استان اقدام نماید. 

 


نمایشنامه نویسان استان می توانند آثار تولیدی خود را بر اساس شرایط ذیل تا تاریخ 15 اردیبهشت 99 به حوزه هنری استان زنجان ارائه نمایند. 

 


نمایشنامه های تولیدی بر اساس ویژگی های تئاتر مساجد و بنا بر مقتضات اجرا در مسجد و بدون اتکاء به نور، دکور ، لباس و آکسسوار حجیم و ... تولید شده باشند. 

 


مدت زمان نمایشنامه ها حداقل 15 و حداکثر 25 دقیقه باشند؛ نمایشنامه ها تک جنسیتی و در بخش های مجزا خواهران و برادران با موضوعات و مضامین اولویت دار شامل: انقلاب اسلامی (با تأکید بر نگاه بومی، محلی ومردمی)- دفاع مقدس، پایداری و بیداری اسلامی- سبک زندگی ایرانی اسلامی- خانواده (با تأکید بر کودک و نوجوان و زنان)- فرهنگ و تمدن اسلامی- عدالت و پیشرفت و مضامین اخلاقی، انسانی و ارزشی و وقایع و رویدادهای تاریخی مرتبط با جغرافیا و فرهنگ بومی منطقه است.

 


آثار منتخب برای تولید و اجرا پس از کارشناسی مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت. 

 


علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی میدان پانزده خرداد (چهارراه پایین) جنب دبیرستان دخترانه ولیعصر (عج) حوزه هنری استان زنجان ارسال کنند.

پایان پیام/ 73