فعالیت کانون های مساجد جنوب کرمان در ایام کرونایی

فعالیت کانون های مساجد جنوب کرمان در ایام کرونایی

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون کانون های فرهنگی هنری مساجد با اقدامات جهادی در راستای پیشگیری از کرونا فعالیت دارند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های مساجد جنوب کرمان در ایام شیوع بیماری کرونا، گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون در حرکتی جهادی و خودجوش بیش از ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان اقدام به ضدعفونی معابر و اماکن عمومی کرده و همچنین بیش از ۶۰ کانون فرهنگی هنری نیز کارگاه تولید ماسک راه اندازی کرده اند که هر کارگاه روزانه یکهزار ماسک تولید می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در این راستا گروه سرود شهید پایدار با همکاری سپاه شهرستان جیرفت برای تجلیل از مدافعان سلامت اقدام به تولید نماهنگ عاشقان قهرمان کرد که از شبکه سیمای استان کرمان نیز پخش شد.


وی اظهار کرد: در بحث تولیدات فضای مجازی کانون امام علی علیه السلام جیرفت به منظور پاسخ به شبهات دینی کرونا در فضای مجازی، با استفاده از عکس نوشت هایی در قالب طرح سین جیم کرونایی اقدام به پاسخ گویی به این شبهات کرد و همچنین کانون فرهنگی هنری مصباح به مناسبت اعتکاف رجبیه پوستر اعتکاف در خانه را طراحی و در سطح فضای مجازی منتشر کرد.


خوبی زاده اضافه کرد: بیش از ۱۰ کانون فرهنگی هنری به مناسبت ولادت حضرت علی علیه السلام اقدام به برگزاری جشن های مجازی همراه با مسابقات فرهنگی و اهدا جوایز کردند.


مدیر ستاد کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: در راستای کمک به سیل زدگان جنوب کرمان، ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با همراهی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، با راه اندازی پویش کنارتم هموطن در حال جمع آوری کمک های مردمی است.


وی اضافه کرد: همچنین با مشارکت موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم، به نیت سلامتی امام زمان (عج) و رهایی از ویروس منحوس کرونا، در ماه رجب به ۱۰ کانون فرهنگی هنری مبالغی برای خرید گوسفند نذری کرد تا در بین نیازمندان مناطق محروم جنوب کرمان توزیع شود.

 
خوبی زاده ادامه داد: کانون فرهنگی هنری شهید باکری با همکاری طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب و گروه های جهادی در راستای کمک به سیل زدگان، اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم، تخلیه آب و لای روبی منازل و شستن فرش های سیل زدگان کرده اند و همچنین کانون معین شهید احمد کریمی افشار با جمع آوری کمک های مردمی اقدام به ارسال ۲ محموله شامل اقلام خوراکی، بهداشتی، فرش، لباس و کفش به منطقه سیل زده زهکلوت کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: کانون های فاطمیه و سلمان فارسی نیز با تهیه اقلام ضروری به سیل زدگان رودبار جنوب کمک کرده و تعدادی از مدیران به شکل خودجوش و جهادی پس از فروکش کردن آب در مناطق سیل زده حضور دارند و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان می باشند.

پایان پیام/ 586