مسجدی‌ها در صف اول دفاع از سلامت قرار گرفته‌اند/ آئین نورافشانی نیمه‌شعبان برگزار می‌شود

مسجدی‌ها در صف اول دفاع از سلامت قرار گرفته‌اند/ آئین نورافشانی نیمه‌شعبان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام حاجی‌آبادی با اشاره به فعالیت مسجدی‌ها در مقابله با کرونا، گفت: آنها پس از کادر درمانی، در صف اول دفاع از سلامت مردم قرار گرفته‌اند. به همت اهالی مساجد آئین نورافشانی ایام نیمه شعبان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «احمد حاجی آبادی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اتحادی خوب میان مسئولان و مردم در مقابله با ویروس کرونا وجود دارد، اظهار کرد: ان شاءالله در سایه این همدلی هرچه زودتر شاهد ریشهکَن شدن ویروی کرونا خواهیم بود.

 

امام جماعت مسجد چهارده معصوم (ع) (واقع در سی متری نیروی هوایی) افزود: مردم تاکنون همکاری خوبی در اجرای طرح ملی مقابله با کرونا و عمل به دستورات وزارت بهداشت داشته اند البته متاسفانه درصد کمی نیز به هر دلیلی با رفتن به مسافرت به تلاش یکپارچه مردم و مسئولان در شناسایی بیماران مبتلا به این ویروس کم‌ توجهی کردند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اکثریت مساجد تهران از زمان اعلام مرکز رسیدگی به امور مساجد اقدام به تعطیل کردن نماز جماعت و سایر برنامه های خود کردند، گفت: مسجدی ها نیز با تمکین این دستورالعمل و رعایت نکات بهداشتی، گام بلندی در مقابله با ویروس کرونا  برداشتند.

 

حاجی آبادی اضافه کرد: کانون های فرهنگی و هنری، پایگاه های بسیج و سایر کارگزاران و فعالان مسجدی در سم‌پاشی معابر محلات، تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی فعالیت داشتند و همچنان، شب ها درحالی که بسیاری از مردم، در حال استراحت یا تماشای برنامه های مورد علاقه خود هستند مشغول این امور هستند.

 

وی با بیان اینکه مسجدی ها در ردیف اول دفاع از سلامت البته پس از پرستاران، پزشکان و سایر کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار دارند، تاکید کرد: ان‌شاءالله با تداوم حرکت جهادی اعضای کانون های فرهنگی و هنری، پایگاه های مقاومت بسیج و هیئت امنای مساجد و سایر گروه های جهادی، شروع ماه مبارک رمضان را با پایان کرونا جشن می گیریم.

 

امام جماعت مسجد چهارده معصوم (ع) در پایان به همکاری مسجدی ها در نورافشانی محلات مختلف شهر تهران به مناسبت نیمه شعبان اشاره و خاطرنشان کرد: با ظهور حضرت ولی عصر (عج) شاهد رفع تمام مشکلات، بحران ها و بلایا در سراسر جهان خواهیم بود

 

         

پایان پیام/ 397