آتش به اختیار ستاد نماز جمعه و کانون «حجرات» مارگون/تولید و توزیع بیش از ۱۲۰۰ عدد ماسک

آتش به اختیار ستاد نماز جمعه و کانون «حجرات» مارگون/تولید و توزیع بیش از ۱۲۰۰ عدد ماسک

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
ستاد نماز جمعه شهر مارگون بیش از ۱۲۰۰ عدد ماسک یک بار مصرف تولید و آنها را بین شهروندان این شهر توزیع کرد.

خبرگزاری شبستان___یاسوج: این روزها مهم ترین خبرها مربوط به ویروس کرونا و اتفاقات حول آن است و در همه رسانه ها تیترهای نخست و صفحات اصلی به ویروس کرونا تعلق دارد.

 
مردم نیز با توجه به توصیه های مسئولان در خانه های خود مانده اند و از خانه بیرون نمی آیند و بیشتر آنها خبرها را از فضای مجازی و تلویزیون دنبال می کنند.

 

این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، ضدعفونی کردن معابر و خیابان های سطح شهرها از مهم ترین موضوعاتی است که در دستور کار مسئولان استان قرار دارد که در این میان سپاه فتح استان نیز وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شده است.

 

امام جمعه شهرستان مارگون نیز از قافله عقب نماند و در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، آستین همت را بالا زد و وارد عرصه عمل شد.

 

حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور» به همراه برخی از اعضای کانون فرهنگی و هنری «حجرات»، گردان جواد الائمه (ع) و مرکز بهداشت به ضدعفونی کردن مرکز شهر، معابر و منازل مسکونی اقدام کردند.

 

 

 

«محمد جواد معصومی» به خبرگزاری شبستان، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و مارگون به همت خیرین و کانون فرهنگی و هنری «حجرات» و امام جمعه، کار تولید ماسک یک بار مصرف در دستور کار قرار گرفت و نخستین محموله تولیدی آماده و برای ارتقای سلامت مردم توزیع شد. 

 

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان مارگون اظهار داشت: حدود ۱۲۰۰ عدد ماسک توسط ستاد نماز جمعه شهر مارگون تولید و سپس بین شهروندان مارگون توزیع شد.

 

 

پایان پیام/ 82