خواندن زیارت امین الله از فعالیت های کانون عترت یاسین ساری برای رهایی از کرونا است

خواندن زیارت امین الله از فعالیت های کانون عترت یاسین ساری برای رهایی از کرونا است

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
حجت الاسلام کعبه ای از خواندن زیارت امین الله به صورت مجازی و دعای توسل در منازل همگام با سراسر کشور برای رهایی از ویروس منحوس کرونا به همت کانون عترت یاسین ساری خبر داد.

حجت الاسلام «اسماعیل کعبه ای»، امروز (17 فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کانون فرهنگی هنری عترت یاسین ساری جهت مقابله با ویروس کرونا از ابتدای اطلاع رسانی درباره این مهمان ناخوانده، فعالیت های متنوعی را در دستور کار قرار داده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عترت یاسین مسجد صاحب الزمان(عج) پنبه چوله ساری ساری اظهار کرد: ضدعفونی خیابان ها و معابر روستا در هفت مرحله، تولید و تهیه ماسک برای تمامی اهالی روستا به تعداد یکهزار عدد، ایست بازرسی جهت جلوگیری از ورود افراد غیربومی و خودروها به این روستا از جمله فعالیت های این کانون برای ریشه کنی کرونا به شمار می آیند.

 

وی بیان کرد: خواندن زیارت امین الله به صورت مجازی و دعای توسل در منازل همگام با سراسر کشور از دیگر اقدامات این کانون برای رهایی از  کرونا است.

 

حجت الاسلام کعبه ای، تبریک آغاز سال جدید به صورت پیامکی و پرهیز از ملاقات یکدیگر در خانه و تلاوت و ختم قرآن از سوی اعضای کانون را از دیگر برنامه های این کانون جهت رهایی از ویروس کرونا برشمرد.

پایان پیام/ 86