از دوخت ماسک تا ضدعفونی مساجد توسط کانون های مساجد استان زنجان

از دوخت ماسک تا ضدعفونی مساجد توسط کانون های مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
حجت الاسلام نقی یارمحمدی با تشریح فعالیت کانون های مساجد استان زنجان در مقابله با بیماری کرونا گفت: کانون های مساجد استان زنجان در دوخت ماسک مشارکت جدی دارند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به فعالیت کانون های مساجد در راستای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این مراکز محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا هستند.

 

حجت‌الاسلام نقی یارمحمدی با تاکید بر اینکه قبل از شروع سال فعالیت های فرهنگی و اجتماعی برای مقابله با این ویروس آغاز شد، افزود: از ظرفیت کانون‌های مساجد برای اطلاع رسانی و دعوت از عموم مردم برای ماندن در خانه استفاده می شود.

 

به گفته وی، فعالیت کانون های مساجد در حال حاضر در فضای مجازی ادامه دارد و به همین منظور پویش کتابخوانی، جشنواره نماز، تواشیح، سرود، دلنوشته و برنامه‌های فرهنگی توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد طراحی اجرا می شود.

 

این مقام مسئول هدف از اجرای این برنامه ها را تلاش برای تشویق مردم برای در خانه ماندن عنوان کرد و گفت: کانون‌های مساجد استان زنجان با مشارکت اعضای کانون ها ضدعفونی و گندزدایی شده است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با تاکید براینکه اعضای کانون های مساجد با تهیه مواد ضدعفونی‌کننده به‌صورت مستمر محیط مسجد، کانون، محلات و مناطق مختلف را ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند، خاطرنشان کرد: به همت تعدادی از کانون های مساجد استان زنجان ماسک های مورد نیاز دوخته و از طریق علوم پزشکی توزیع می شود.

 

پایان پیام/ 693