توزیع یک هزار بسته مواد غذایی از سوی کانون‌های مساجد جنوب فارس میان افراد کم‌بضاعت

توزیع یک هزار بسته مواد غذایی از سوی کانون‌های مساجد جنوب فارس میان افراد کم‌بضاعت

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
اخوت گفت: بیش از یک هزار بسته مواد غذایی با هدف مساعدت به خانواده‌های کم‌بضاعت توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس تهیه و توزیع شد.

«محمدابراهیم اخوت» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در ایامی که کرونا وضعیت معیشت مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است با حمایت مالی مردم و خیرین، بسته‌های معیشتی با هدف مساعدت به خانواده‌های کم‌بضاعت تعلق گرفت.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: بیش از یک هزار بسته مواد غذایی به ارزش بیش از یکصد میلیون تومان در بین مردم شهر و روستا توزیع شده که این اقدام از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مسجد «جامع» لار، «شهدای لارستان»، «امام جعفرصادق (ع)»، «شهدا»، «امیرالمومنین علی(ع)»، «بنت‌الهدی(س)»، «امام حسن‌مجتبی(ع)» بائن، «ثامن‌الائمه(ع)»، «زهرای اطهر (س)» دهکویه، «آل‌طه»، «خادمان حضرت حجت (س)»، «قرآن و عترت» جویم، «امام موسی‌کاظم(ع)»، «امام خمینی(ره)» و غیره انجام شده است.

 

وی از تمام خیرین و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس که در تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی برای این امر خداپسندانه یاری رساندند، قدردانی کرد.

پایان پیام/ 656