گام‌های جهادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای مقابله با ویروس‌کرونا

گام‌های جهادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای مقابله با ویروس‌کرونا

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام علیخانی از اقدامات جهادی کانون‌های مساجد استان مازندران جهت مقابله با ویروس کرونا از ابتدای اطلاع رسانی آن تاکنون خبر داد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، حجت‌الاسلام «محمود علیخانی» گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران، گام‌های جهادی و چمشگیر بسیاری جهت مقابله با ویروس کرونا از ابتدای اطلاع‌رسانی تاکنون برداشتند و این روند تا ریشه‌کنی آن تداوم دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران تصریح کرد: اعضای کانون‌های مساجد مازندران با برگزاری آئین قرائت دعای توسل و دیگر ادعیه از طریق فضای مجازی و تلاوت آیات نورانی قرآن جهت رفع این مهمان منحوس و سربلند بیرون آمدن از این امتحان الهی، تلاش ویژه دارند.

 

حجت‌الاسلام علیخانی خاطرنشان کرد: تولید و توزیع دستکش، ماسک، گان، ضدعفونی محلات و منازل، جمع آوری مبالغ جهت تهیه لباس برای جهادگرانی که در تغسیل و تدفین درگذشتگان از ویروس کرونا فعالیت و ازخودگذشتگی دارند، و برپایی ایستگاه های بازرسی از جمله موارد فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت یاری رسانی برای نابودی کامل این مهمان منحوس است.

پایان پیام/ 9