تشریح ویژه برنامه های کانون «انصارالحجه» جهرم در نیمه شعبان/ از جشن سیار خیابانی تا ذبح قربانی

تشریح ویژه برنامه های کانون «انصارالحجه» جهرم در نیمه شعبان/ از جشن سیار خیابانی تا ذبح قربانی

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
بهروزی فرد گفت: در سالروز میلاد امام عصر (عج) ویژه برنامه های متنوعی از جمله برگزاری هیئت خیابانی، ذبح قربانی و کمک به محرومان به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم برگزار می شود.

حجت الاسلام «سجاد بهروزی فرد» با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «فاطمه الزهرا (س)» جهرم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: این برنامه ها در قالب هیئت اباصالح المهدی (عج) در ایام ولادت با سعادت حضرت «ولی عصر (عج)» برنامه ریزی شده که برگزاری جشن و سرور با عنوان هیئت مجازی در صفحه اینستاگرام از جمله آنها است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «فاطمه الزهرا (س)» جهرم افزود: همچنین برگزاری هیئت سیار به صورت خیابانی در روز نیمه شعبان از دیگر برنامه های این کانون است با ایجاد شور و نشاط در محله در راستای ترویج فرهنگ توسل و استغاثه به «امام زمان (عج)» همراه است.

 

 وی همچنین به دیگر برنامه های سالروز میلاد امام مهدی (عج) در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «فاطمه الزهرا (س)» جهرم اشاره کرد و گفت: قربانی کردن گوسفند به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان (عج) و رفع بلا، گرفتاری و سلامتی بیماران از جمله این برنامه ها است.

 

بهروزی از توزیع بسته های معیشتی در راستای رفع نیاز محرومین خبر داد و عنوان کرد: این بسته ها شامل گوشت، مرغ، برنج و .... همراه با بسته بهداشتی است که میان محرومین تقسیم و توزیع می شود.

 

 وی با اشاره به توزیع هدایای فرهنگی و بهداشتی در سالروز میلاد حضرت «حجت بن الحسن (ع)» اشاره کرد و گفت: این بسته ها با رعایت موازین بهداشتی میان مردم توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «فاطمه الزهرا (س)» جهرم ضمن دعوت از مردم برای سهیم شدن در تهیه و تدارک بسته های معیشتی، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت تمایل بـه مشارکت در امر خداپسندانه تهیه بسته های معیشتی جهت محرومین، کمک های نقدی خود را بـه شماره کارت 0840 9006 6919 6037  بانک صادرات واریز کنند.

 

بهروزی فرد در پایان ضمن اشاره به ضدعفونی کوچه ها و معابر به همت بسیجیان مسجد «فاطمه الزهرا (س)»، خاطرنشان کرد: این برنامه با اجرای برنامه متمرکز ضد عفونی در سطح شهرک فاطمیه همچنان تداوم دارد.

 

 

پایان پیام/ 691