۲۰ عنوان برنامه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کانون های مساجد عملیاتی شد

۲۰ عنوان برنامه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کانون های مساجد عملیاتی شد

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سقاء گفت: ۲۰ عنوان برنامه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل عملیاتی شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 20 عنوان برنامه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل عملیاتی شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان و اعضای کانون های مساجد با اقدام جهادی برای مشارکت در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه حضور فعالی داشتند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: تهیه دستورالعمل مقابله با کرونا در مساجد و پوسترهای مشارکت برای در خانه ماندن و ارائه 26 نکته برای حضور در خانه از مهمترین محورهای برای فرهنگ سازی مقابله با شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه بود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: تولید ماسک در کانون ها و توزیع بین نیازمندان و مشارکت در ضدعفونی مساجد و محلات از دیگر اقدام های عملی برای مقابله با این بیماری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: توزیع مواد غذایی در بین مستمندان و نیازمندان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و همیاری خیرین در این طرح خداپسندانه

 

وی یادآور شد: مشارکت در ضدعفونی خودروهای جاده ای، نصب و توزیع بروشور بهداشتی در مساجد، فعالیت های مجازی از جمله تلاوت قرآن کریم به صورت غیر حضوری، بارگذاری موارد بهداشتی و عملکردهای کانون ها نیز اجرایی شد.

 

سقاء بیان کرد: برگزاری مسابقه فرهنگ سلامت، مسابقه خاطرات و دلنوشته، مسابقه عکس سین هشتم و مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های فرهنگی و تفریحی برای فعالان کانون های مساجد و عموم مردم بود.

 

وی اذعان داشت: قرائت زیارت امین الله، طرح ختم حدیث کساء، چله عظیم قرن با قرائت زیارت عاشورا از ماه شعبان به مدت 40 روز و قرائت دعای عظم البلا همزمان با سراسر کشور از برنامه فرهنگی و دینی برای اعضا و فعالان کانون های است.

پایان پیام/ 365