ختم گروهی قرآن مجید در آستانه نیمه شعبان با همکاری کانون‌های مساجد کیانشهر

ختم گروهی قرآن مجید در آستانه نیمه شعبان با همکاری کانون‌های مساجد کیانشهر

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام ستاری از اجرای طرح ختم گروهی قرآن به مناسبت نیمه‌شعبان و با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کیانشهر خبر داد و گفت: علاقمندان تا ۲۲ فروردین ماه می‌توانند در این طرح مجازی شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «یونس ستاری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری آل نبی (ع) و پایگاه بسیج مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی شهید سردار حسین همدانی، طرح ختم گروهی قرآن کریم را در آستانه نیمه شعبان اجرا می کنند، اظهار کرد: این طرح با مشارکت پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد کیانشهر و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج مولایمان، حضرت صاحب الامر (عج) در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آل نبی (ع) (واقع در کیانشهر، خیابان ابراهیمی، خیابان امیری) افزود: به تعدادی از افرادی که در طرح ختم گروهی قرآن مجید شرکت می کنند به قید قرعه جوایز فرهنگی و مادی اهدا می شود.

 

وی اضافه کرد: تمام مراحل ثبت نام و قرعه کشی این طرح به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی مسجد جامع حضرت رقیه (س) و قرعه کشی میان تمام افراد شرکت کننده، انجام می شود.

 

وی افزود: افراد علاقمند به شرکت در طرح ختم گروهی قرآن از یکشنبه شب (۱۷ فروردین) تا جمعه، ۲۲ فروردین ماه برای ثبت نام در این طرح فرصت دارند.

 

ستاری در ادامه خدمت به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان را از مهم ترین ویژگی های منتظر واقعی حضرت ولی عصر (عج) دانست و خاطرنشان کرد: اعضای قرارگاه محرومیت زدایی شهید سردار سلیمانی، کانون های فرهنگی هنری و پایگاه بسیج مساجد کیانشهر بر همین اساس حضوری فعال در مقابله با ویروس کرونا دارند و هر شب در سم‌پاشی سراسر شهرک بزرگ کیانشهر شرکت می کنند

 

پایان پیام/ 397