برگزاری ویژه برنامه «نخلستان» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری ویژه برنامه «نخلستان» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
گواهیان گفت: ویژه برنامه «نخلستان» ویژه میلاد امام مهدی (عج) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد امام حسین (ع) جهرم برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» با اشاره به اینکه در سال های گذشته جشن میلاد امام زمان (عج) با اجرای برنامه های متنوع به مدت چند شب در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امسال به سبب شیوع بیماری «کرونا» این برنامه ها، در قالب ویژه برنامه «نخلستان» به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد امام حسین (ع) جهرم افزود: در این ویژه برنامه که پخش آن به صورت زنده از صفحه مجازی کانون در اینستاگرام و آپارات انجام می شود، برنامه های متنوعی، همچون سخنرانی حجت الاسلام «رضا آبیار»، اجرای سرود، مسابقه، گفتگو و... به اجرا در می آید.

 

وی بیان کرد: این برنامه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 فروردین از ساعت 21 و 30 دقیقه با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود.

 

گواهیان در پایان ضمن دعوت از همشهریان و اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برای دیدن و استفاده از این ویژه برنامه، گفت: مخاطبان می توانند این برنامه را از طریق صفحه کانون دوستان آسمانی در اینستاگرام و آپارات به آدرسmahmedia_group  مشاهده کنند.

 

پایان پیام/ 691