از برگزاری جشن های مجازی نیمه شعبان تا اطعام نیازمندان توسط کانون معین شهید مومنی

از برگزاری جشن های مجازی نیمه شعبان تا اطعام نیازمندان توسط کانون معین شهید مومنی

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ادیب فلاح گفت: کانون معین شهید مجتبی مومنی مومنی در نظر دارد به مدت ۳ شب جشن مجازی نیمه شعبان را برگزار کند.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در خصوص اقدامات کانون معین شهید مجتبی مومنی برای بزرگداشت نیمه شعبان، گفت: قصد داریم در روز نیمه شعبان اجرای زنده مولودی در محلات مختلف شهر، بخش چاه دادخدا و زیارت گاه ها داشته باشیم.

مدیر کانون معین شهید مجتبی مومنی قلعه گنج افزود: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برای نیمه شعبان، برگزاری ختم قرآن کریم و هدیه به روح مادر امام زمان (عج) و همچنین
ختم صلوات از طریق فضای مجازی است.

وی اضافه کرد: در نظر داریم به مدت ۳ شب به صورت زنده از طریق اینستاگرام جشن ولادت امام عصر (عج) همراه با مولودی خوانی مداح کشوری و اجرای هنرمندان شهرستان برگزار کند.

فلاح ادامه داد: همچنین چراغانی و پخش مولودی از مساجد و نیز نورافشانی چندین نقطه از شهرستان، در اولویت برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان کانون های زیر مجموعه کانون معین شهید مجتبی مومنی قرار دارد.

مدیر کانون معین شهید مجتبی مومنی ابراز کرد: برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص نحوه اجرای این مسابقه بیان کرد: فردا فایل pdf کتاب زندگی مهدوی در سایه دعای عهد نوشته استاد قرائتی در فضای مجازی منتشر خواهد شد و روز نیمه شعبان نیز سوالات این مسابقه کتاب خوانی منتشر می شود.

فلاح اظهار کرد: به منظور اطعام نیازمندان و محرومین بسته های غذایی تدارک دیده شده که ان شاءالله روز میلاد  حضرت ولیعصر (عج) در بین این خانوارها توزیع خواهد شد.

پایان پیام/ 586