استقبال بالای مسجدی‌ها از طرح «چراغانی دل‌های منتظر»/ تغییر کاربری جشن‌ها به دستگیری از محرومان

استقبال بالای مسجدی‌ها از طرح «چراغانی دل‌های منتظر»/ تغییر کاربری جشن‌ها به دستگیری از محرومان

تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
آیت‌الله حمیدی با اشاره به استقبال بالای مسجدی‌ها از طرح «چراغانی دل‌های منتظر»، گفت: اهالی مساجد تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردند چنان‌که جشن‌های نیمه شعبان را به یاری‌رسانی به محرومان اختصاص داده‌اند.

آیت الله «سید هاشم حمیدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه طرح «چراغانی دل های منتظر» اقدامی خوب برای عرض ارادت تمام گروه های مردم ایران به امام زمان (عج) است، اظهار کرد: مساجد مختلف تاکنون مشارکت خوبی در اجرای این طرح مهدوی داشته اند.

 

امام جماعت مسجد انصارالحسین (ع) (واقع در تهران، خیابان سی متری نیروی هوایی، خیابان پنجم نیروی هوایی) افزود: شیعیان باید هر روز و هر ساعت به یاد حضرت ولی عصر(عج) باشند که البته این طور نیز است باوجود این اجرای طرح چراغانی دل ها می تواند این انس و همراهی را بیشتر کند.

 

وی در ادامه به فعالیت و برنامه ریزی ها مساجد و هیئت برای دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و گفت: ویروس کرونا که تهدیدی برای ما به حساب می آید توسط ملت فهیم ما به فرصتی برای تقویت اتحاد ملی و تکیه بیشتر بر توان داخلی تبدیل شده که تبدیل کردن نیمه شعبان به دوره یاری رسانی به نیازمندان از جمله آنها است.

 

حمیدی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز اقدامات خوبی در خدمت به مردم، بیماران کرونایی و مدافعان سلامت انجام داده اند که بسیار قابل تقدیر است.

 

وی تاکید کرد: هر کس که می خواهد به حضرت مهدی (عج) خدمت کند و سرباز خوبی برای ولایت باشد باید در دوره بحرانی ویروس کرونا همچون دوره دفاع مقدس لباس رزم به تن کند و از جان مردم دفاع کند.

پایان پیام/ 397