برنامه هاي متفاوت نيمه شعبان کانون‌هاي مساجد اصفهان/هزينه‌ها صرف کمک‌هاي بهداشتي مي‌شود

برنامه های متفاوت نیمه شعبان کانون‌های مساجد اصفهان/هزینه‌ها صرف کمک‌های بهداشتی می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
حجت الاسلام نيستاني به برنامه هاي متفاوت نيمه شعبان امسال توسط کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اشاره کرد و گفت: توزيع کمک‌هاي بهداشتي و معيشتي، برنامه استغاثه سراسري به امام زمان(عج) و جشن‌هاي کوتاه با خودروهاي سيار از اين برنامه هاست.

حجت الاسلام «محمدرضا نیستانی» گفت: کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برنامه های امسال خود برای میلاد امام زمان(عج) را به صورت کوتاه و سیار در خیابانها و کوچه ها و به نحوی که مردم از بالکنها و پشت بام خانه ها بیننده باشند، برگزار می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان افزود: اعضای کانونهای مساجد استان اصفهان امشب مصادف با شب میلاد امام زمان(عج) راس ساعت 21 برنامه همزمان استغاثه و دعای فرج حضرت ولی عصر(عج) را از منازل خود برگزار می کنند.

 

وی همچنین به کمکهای بهداشتی و معیشتی به مناسبت نیمه شعبان اشاره کرد و تصریح کرد: کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان هزینه های برنامه های ویژه نیمه شعبان را به کمکهای بهداشتی و معیشتی اختصاص داده اند.

 

حجت الاسلام نیستانی افزود: برخی کانونهای استان برنامه های شادی ویژه کادر درمانی بیمارستان های درگیر کرونا طراحی کرده اند و این موضوع برای تشکر از زحمات خط مقدم سلامت مردم و جامعه است.

 

استان اصفهان با فعالیت 1928 باب کانون فرهنگی هنری رتبه اول کشور را از این حیث دارا است.