برگزاري دوره هاي آموزش تخصصي سواد رسانه ويژه كانون‌هاي مساجد استان كرمان

برگزاری دوره های آموزش تخصصی سواد رسانه ویژه كانون‌های مساجد استان كرمان

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
دوره هاي آموزشي تخصصي سواد رسانه ويژه مديران‌كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان‌كرمان با شعار «فضاي مجازي، امنيت و معنويت» و با هدف ارتقاي سطح علمي مهارتي و سواد فضاي مجازي برگزار مي شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، دوره‌های آموزش تخصصی سواد رسانه ویژه مدیران‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، از پنجشنبه‌(30 خرداد) با شعار «فضای مجازی، امنیت و معنویت» و با هدف ارتقای سطح علمی مهارتی و سواد فضای مجازی آغاز می شود.

 

از میان 630 کانون فرهنگی هنری شمال استان 350 مدیر برای حضور در این دوره اعلام آمادگی کرده و با توجه به مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در این طرح، مدیران خانه های فرهنگ و فرهنگسراها نیز حضور دارند.

 

سازمان فضای مجازی سراج شعبه استان کرمان و قرارگاه فرهنگی مبین نیز در این طرح با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همکاری دارد و قرار است پس از سطح بندی، افراد به گروه های مختلف تقسیم و آموزش‌های متناسب را در طول سال دریافت کنند.

 

این برنامه توأم با گردهمایی مدیران‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شمال استان به منظور افتتاحیه و توجیه آنان در خصوص طرح غنی سازی اوقات فراغت است که از اول تیر تا 21 شهریور با شعار «اخلاق؛ نشاط و معنویت» برگزار می شود.

 

برنامه‌های پیشنهادی این طرح؛ قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، هنر متعالی، کتاب و کتابخوانی و فعالیت‌های اجتماعی است و قرار است ۱۰ مبلغ نیز به مساجد متقاضی این طرح اعزام شده و در بازه زمانی 20 تیر تا اول شهریور حضور داشته باشند.

 

مسئولیت کارگروه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان، همایش ملی پیامبر اعظم در هفته وحدت، شنبه های با کتاب، همکاری در جشنواره سرود مهر آوا از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در سال جاری است.

 

پایان پیام/ م