استفاده از ظرفيت مساجد براي كاهش آسيب‌هاي اجتماعي ضروري است

استفاده از ظرفیت مساجد برای كاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام رمضاني گفت: لازم است به ظرفيت مسجد توجه جدي شود چراكه با استفاده از اين ظرفيت مي‌توانيم بخش عظيمي از آسيب‌هاي اجتماعي را رفع كنيم.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام «مهدی رمضانی» در نشست با سرپرست معاونت فرهنگی این ستاد که با موضوع اجرای طرح ملی سفیران اجتماعی در استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: بحث طرح ملی سفیران اجتماعی از سال گذشته به همت ستاد مرکزی کانون‌های مساجد برای پنج استان مدنظر قرار گرفته شد و این طرح با همکاری وزارت کشور اجرایی می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در استان قزوین شهرستان آوج مشمول این طرح می شود که اقدامات مقدماتی انجام شده و امروز این نشست به منظور همفکری و تعامل هرچه بیشتر و بهتر برای اجرای این طرح ملی برگزار شده است.

 

وی عنوان کرد: اهتمام جدی پشت این کار وجود دارد تا قدمی برای رفع موانع و آسیب های اجتماعی برداریم و در استان تلاش کردیم تا زمینه را برای اجرای این کار فراهم کنیم و این طرح برای مسئولان استانی هم تبیین شده است.

 

حجت‌الاسلام رمضانی اعلام‌کرد: با توجه به انتخاب شهرستان‌آوج برای اجرای طرح ملی سفیران اجتماعی امیدواریم با انجام این کار نتایج خوبی را شاهد باشیم و این امر رشد کانون‌ها را موجب شود.

 

وی خاطرنشان‌کرد: ما تلاش می‌کنیم تا مسائل اجتماعی از محور مسجد تعقیب شود تا هم بنیان خانواده مستحکم شده و هم دین‌داری مردم تقویت شود. امیدواریم این اقدامات مورد رضای خداوند متعال قرار گیرد و بتوانیم در تقویت دین‌داری مردم نقش موثری ایفا کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: لازم است به ظرفیت مسجد توجه جدی شود چراکه با استفاده از این ظرفیت می توانیم بخش عظیمی از آسیب های اجتماعی را رفع کنیم.

 

 

 

پایان پیام/ م