تدارك كرماني‌ها براي دهه كرامت

تدارك كرمانی‌ها برای دهه كرامت

تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
خوبي‌زاده با بيان اينكه برنامه‌هاي اوقات فراغت تابستان در ۳۸۰ كانون فرهنگي هنري مساجد جنوب كرمان اجرا مي‌شود، گفت: همزمان با دهه كرامت اين كانون‌‌ها با همكاري ستاد سيره رضوي مجري جشن‌ها و برنامه‌ها مي‌شوند.

 

 

به‌گزارش‌ روابط‌ عمومی ‌ستاد ‌هماهنگی ‌کانو‌‌ن‌های ‌فرهنگی ‌هنری مساجد کشور، «مجید خوبی زاده» گفت: در حاشیه برنامه‌های اوقات فراغت بنا داریم، ضمن تشریح برنامه‌های آموزشی، در رابطه با «بیانیه گام دوم انقلاب» هم طرح ها و ایده هایی مطرح شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان جنوب‌کرمان تصریح کرد: بحث قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی مدیران و اعضای کانون های مساجد استان، برگزاری دوره های آموزشی درسی و کمک درسی، دوره های  کارآفرینی و پرورش قارچ از جمله این برنامه ها است، ضمن اینکه با امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز فنی و حرفه ای استان تلاش داریم، دوره های آموزش تعمیرات تلفن همراه و دوره های فنی را برای اعضای کانون های مساجد برگزار کنیم.

 

خوبی زاده با اشاره به تشکیل ۴۰ قرار گاه فرهنگی در کرمان جنوب، گفت: این قرارگاه ها در ارتباط و تعامل با کانون ها برنامه های را در کانون های مساجد برگزار می کنند. ضمن اینکه در راستای گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بنا داریم در طول ایام تابستان مسابقات فرهنگی و کتابخوانی برگزار کنیم. در حوزه هنری هم در قالب جشنواره «نغمه های مسجد» با راه اندازی گروه سرود بنا داریم برای مربیان گروه های سرود دوره های آموزشی برگزار کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان جنوب کرمان با بیان اینکه در ایام اوقات فراغت تابستان ۴۰ کانون استان به صورت شاخص برنامه های فرهنگی و مذهبی را اجرا می کنند، افزود: در بحث آسیب های اجتماعی نیز کارگاه آموزشی تربیت فرزند، مهارت گفت و گو با همسر و اعتیاد به صورت ویژه دوره هایی در کانون های فرهنگی هنری  برگزار می شود.

 

وی در رابطه با برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام دهه کرامت، گفت: بنا داریم از کانون های فرهنگی هنری مساجدی که در زمینه جشن های دهه کرامت برنامه های متنوعی را اجرا می کنند، حمایت های ویژه ای صورت گیرد، علاوه بر آن با همکاری ستاد سیره رضوی تلاش می کنیم درایام دهه کرامت برنامه های مشترکی اجرا کنیم.

 

خوبی زاده با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت در نزدیک به ۵۰ کانون فرهنگی هنری مسجد اجرا می شود، یادآور شد: برگزاری جشنواره رضوی، شناسایی و تقدیر از کانون های مساجد فعال در دهه کرامت، انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی با محوریت کانون ثامن الحجج(ع) در جنوب کرمان از جمله برنامه هایی است که در این ایام انجام می شود .

 

 

پیان پیام/م