راه اندازي ۶۰۰ پايگاه اوقات فراغت در كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد

راه اندازی ۶۰۰ پایگاه اوقات فراغت در كانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد

تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام گرجي با اشاره به برنامه‌هاي كانون‌هاي مساجد در تابستان گفت: تعداد ۶۰۰ پايگاه اوقات فراغت در كانون‌هاي مساجد استان يزد راه‌اندازي شده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام «مصطفی گرجی» گفت: یکی از دغدغه والدین و متولیان تربیت شامل دغدغه جوانان به  گذراندن ایام تعطیل و اوقات فراغت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد افزود: ما باید در این زمینه سفره تربیت دینی فربه داشته باشیم تا بتوانیم در نقش‌آفرینی چشم‌گیر باشیم و اثرگذاری را در جامعه چند برابر کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما در استان تعداد 600 پایگاه درکانون های فرهنگی هنری در کنار مساجد به عنوان خواستگاه فرهنگی داریم که فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اعتقادی را دنبال می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام گرجی ادامه داد: برای این که گزاره‌های دینی را برای نسل امروز که نسلی متفاوت از گذشته است، ارائه دهیم بایستی قالب‌هایی متفاوت از گذشته ارائه کنیم که یکی از مهمترین این قالب‌ها که تاثیرگذاری فراوانی نیز دارد، هنر است.

 

وی گفت: فعالیت های سرود، تئاتر، نقاشی با مفهوم و گزاره های دینی با شعار نشاط و معنویت از جمله اقدامات در زمینه اوقات فراغت استان امیدواریم بتوانیم بر اساس نیاز مخطبین در این زمینه حرکت کنیم.

 

 

پایان پیام/ م