رئيس ستاد هماهنگي‌كانون‌هاي مساجد كشور خادم افتخاري حرم حضرت شاهچراغ شد

رئیس ستاد هماهنگی‌كانون‌های مساجد كشور خادم افتخاری حرم حضرت شاهچراغ شد

تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
همزمان با برگزاري نشست شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه كرامت كشور در شيراز حكم خادمي حرم حضرت شاهچراغ (ع) به حجت الاسلام والمسلمين «حبيب‌رضا ارزاني» اهدا شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، آیت‌الله «سیدعلی‌اصغر دستغیب» در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور به میزبانی شیراز، حکم خادم افتخاری این حرم مطهر را به رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اهدا کرد.

 

در حکم تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی‌(علیه‌السلام) خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» آمده است:

 

«در پرتو فیوضات قدسیه حرم نورانی سید السادات الاعاظم حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (علیه‌السلام) که تجلی انوارش، خادمان و زائران سومین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام) در ایران اسلامی را از برکات خاصه خود بهره‌مند می سازد، خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران آن حضرت فرصت مغتنم است.

 

باعث افتخار است جنابعالی که از جمله اهالی فرهنگ و هنر ایران اسلامی و همچنین ارادتمند این آستان مقدس می باشید، ملبس به لباس با افتخار خادمی این بارگاه منور می‌گردید.

توفیق روزافزون تان را از خداوند منان خواهانیم.»

 

خاطرنشان می شود، جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور با عضویت 34 دستگاه فرهنگی، مذهبی، مردمی و اجرایی با حضور اعضای کشوری و استانی در سالن شهید آیت‌الله دستغیب آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) برگزار شد.

 

 

پایان پیام/ م