اول تير؛ آغاز طرح ملي غني‌سازي اوقات فراغت بچه‌هاي مسجد

اول تیر؛ آغاز طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
سعادتي گفت: طرح ملي غني‌سازي اوقات فراغت بچه‌هاي مسجد از اول تير در كانون‌هاي مساجد سراسر كشور اجرا مي‌شود.

 

 

 

به‌گزارش‌روابط‌‌عمومی‌ستادهماهنگی‌کانو‌‌ن‌های‌‌فرهنگی‌‌هنری ‌مساجدکشور، «سعید سعادتی» با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و وظیفه کانون‌های مساجد در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: اوقات فراغت امسال تحت عنوان "طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد" و با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» در کانون‌های مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت اوقات فراغت‌کانون‌های مساجد در 6 محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتاب‌خوانی، هنرمتعالی و فعالیت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

 

وی اول تیر را آغاز فعالیت‌های تابستانه کانون‌های مساجد و ثبت نام در کلاس‌های اوقات فراغت اعلام و بیان کرد: مراسم افتتاحیه این طرح ملی از 1 تیر تا 10 تیر در مساجد دارای کانون استان‌ها و با محوریت کانون برگزار می‌شود.

 

سعادتی از تکمیل اطلاعات کانون‌های مجری اوقات فراغت در سایت بچه‌های مسجد خبر داد و بر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و مناسبت‌های دهه کرامت، دهه امامت و ولایت، روز جهانی مسجد در برنامه‌های اوقات فراغت تاکید کرد.

 

وی کودکان، نوجوانان و جوانان را گروه‌های هدف برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و ابراز داشت: هدف اصلی ما از برگزاری این برنامه‌ها جذب حداکثری نسل جوان به مساجد است.

 

 

پایان پیام/م