فعاليت‌هاي جهادي كانون‌هاي مساجد زمينه ساز تحقق بيانيه گام دوم انقلاب است

فعالیت‌های جهادی كانون‌های مساجد زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
امام جمعه شهر هشتجين گفت: تحقق بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي مي‌تواند از طريق فعاليت‌هاي جهادي كانون‌هاي مساجد فراهم گردد.

 

 

به‌گزارش‌روابط‌‌عمومی‌ستادهماهنگی‌کانو‌‌ن‌های ‌فرهنگی ‌هنری ‌مساجدکشور،‌ حجت‌الاسلام‌ «نعمتی»درگرهمایی  توجیهی و افتتاحیه طرح ملی اوقات فراغت در شهر هشتجین گفت: کانون‌های مساجد از برکات انقلاب اسلامی است که فعالیت‌های فرهنگی را با محوریت مساجد تعریف و مدیریت می‌کند.

 

امام جمعه شهر هشتجین، تصریح کرد: کانون‌های مساجد در کنار سایر نهادهای فرهنگی مسجد مانند بسیج و روحانیت می‌تواند اثرات مثبت فرهنگی در سطح محلات ایجاد کند.

 

وی، یادآور شد: باید تاثیرگذاری برنامه های فرهنگی بر روی نوجوانان و جوانان آسیب شناسی شود و فرصت های بی نظیر در عرصه فعالیت‌های فرهنگی برای این اقشار فراهم شود.

 

حجت‌الاسلام نعمتی افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌تواند از طریق فعالیت‌های جهادی کانون‌های مساجد فراهم گردد و سیره علمی اهل بیت (علیهم السلام) علما و بزرگان دین در این راه تاثیرگذار و مهم است.

 

امام‌جمعه هشتجین، خاطرنشان کرد: مدیران مسئول و فعالان کانون‌های مساجد بستر مناسب برای جذاب‌سازی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد را ایجاد کنند تا زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد فراهم شود.

 

حجت‌الاسلام نعمتی، اعلام کرد: کانون‌های مساجد می‌تواند در عرصه آموزش اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تاثیر و نقش بسزایی داشته باشد که بستر آن نیز در مساجد فراهم است.  

 


پایان پیام/م