پيگيري جذب اعتبارات كانون هاي مساجد هرمزگان

پیگیری جذب اعتبارات كانون های مساجد هرمزگان

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
«كمالي زركاني» از پيگيري براي جذب اعتبارات بخش عمراني و تامين تجهيزات كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خبر داد و گفت: اين اعتبارات براساس عملكرد و نوع فعاليت بين كانون‌ها توزيع مي شود.

 

 

به‌گزارش‌روابط‌‌عمومی‌ستادهماهنگی‌کانو‌‌ن‌های ‌فرهنگی ‌هنری ‌مساجدکشو «رضا کمالی‌زرکانی» در نشست ستاد اوقات فراغت بخش‌های زیرمجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، اظهارکرد: مجموعه طرح اوقات فراغت این اداره کل در بخش‌های فرهنگ و هنر، قرآنی و کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.

  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان افزود: تامین کمبودها و رفع نیازمندی‌های کانون‌های مساجد در جهت اجرای طرح اوقات فراغت، نیاز به اولویت‌بندی و رتبه‌بندی کانونها دارد.

 

وی عنوان کرد: جذب اعتبارات کانون‌های مساجد در بخش عمرانی و تامین تجهیزات در حال پیگیری است که پس از جذب بر اساس فعالیت کانون ها توزیع می شود.

 

کمالی زرکانی، مستندسازی فعالیت‌های اوقات فراغت را یکی از معیارهای حمایت از کانون ها دانست و بر بروزآوری کتابخانه‌های مساجد تاکیدکرد وگفت: تعویض و جابجایی کتاب‌های موجود در کتابخانه های مساجد باعث افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از آن می شود.

 

وی همچنین به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره و تاکیدکرد: اعضای‌کانون‌های مساجد هرمزگان مشارکت حداکثری در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی داشته باشند.

 

 

پایان پیام/م