استان فارس ميزبان جشنواره ملي شعر رضوي

استان فارس میزبان جشنواره ملی شعر رضوی

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس گفت: خوشبختانه امسال با همكاري بنياد بين‌المللي‌ امام رضا(ع) براي اولين بار ميزبان جشنواره ملي شعر رضوي هستيم، اين جشنواره از ۱۳ تيرماه آغاز و تا ۲۳ تيرماه ادامه مي يابد.

 

به‌گزارش روابط ‌عمومی ‌ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های ‌فرهنگی ‌هنری ‌مساجدکشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که در امامزاده شاه‌چراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه دهه کرامت می‌تواند به مثابه فرصتی برای همدلی بیشتر دستگاه‌های اجرایی به ویژه اعضای این شورا باشد، اظهار داشت: امیدواریم در طول برنامه‌های دهه کرامت شاهد برپایی برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار و در عین حال مفید در آستان شاه‌چراغ(ع) باشیم.

 

صابر سهرابی ادامه داد: استان فارس دارای پتانسیل‌های فراوانی در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و است، با این وجود دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور باید از استان فارس نیز پشتیبانی کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد: خوشبختانه امسال با همکاری به وجود آمده با بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) برای اولین بار میزبان جشنواره ملی شعر رضوی نیز هستیم، این جشنواره از ۱۳ تیرماه آغاز و تا ۲۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

 

سهرابی با قدردانی از زحمات بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) یادآور شد: بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در حدود ۱۶ سال است که فعالیت می‌کند، در طول این سال‌ها شاهد تلاش‌های وافر این بنیاد برای شناخت ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) با زبان هنر بوده‌ایم.

 

وی در پایان گفت: در طول جشن‌های دهه کرامت، از عوامل فرهنگی برگزاری این دهه در استان فارس تجلیل خواهد شد.

 

 

پایان پیام/م