استفاده از ظرفيت تمام دستگاه‌ها و تشكل‌هاي مردمي براي برپايي دهه كرامت

استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و تشكل‌های مردمی برای برپایی دهه كرامت

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام اميدي گفت: ما از ظرفيت دستگاه‌هاي عضو و تشكل‌هاي مردمي به منظور توسعه و گسترش نشاط و شادابي مومنانه در راستاي معرفت‌افزايي و خدمات‌رساني بهتر به مردم در دهه كرامت استفاده مي‌كنيم.

 

 

به‌گزارش روابط ‌عمومی ‌ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های ‌فرهنگی ‌هنری ‌مساجد کشور، حجت‌الاسلام «حسین امیدی» قائم مقام و دبیر اجرایی شورای هماهنگی دهه کرامت استان شیراز در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که در امامزاده شاه‌چراغ(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه کرامت با عضویت ۳۴ دستگاه  برگزار می‌شود، اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین اعضای این شورا می‌توان به آستان قدس رضوی(ع)، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آستان مقدس حضرت احمدبن‌موسی(ع)، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای مذهبی، فرهنگی و مردمی اشاره کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس ادامه داد: ما از ظرفیت دستگاه‌های عضو و تشکل‌های مردمی به منظور توسعه و گسترش نشاط و شادابی مومنانه در راستای معرفت‌افزایی و خدمات‌رسانی بهتر به مردم در دهه کرامت استفاده می‌کنیم، به همین منظور شوراهای استانی بزرگداشت دهه کرامت شکل می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام امیدی تاکید کرد: به منظور تسریع در امور در استان شیراز دو جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو در روزهای یکم و نوزدهم خردادماه در آستان مقدس احمدی و محمدی و معاونت گردشگری امور زائران استانداری فارس برگزار کردیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس یادآور شد: کمیته‌های که در استان شیراز در جهت اجرای هرچه باشکوهتر و مردمی‌تر ایام دهه کرامت تلاش می‌کنند به هشت کمیته تقسیم می‌شوند.

 

وی در پایان با ذکر نام این کمیته‌ها گفت: کمیته‌های «ارتباطات و اطلاع‌رسانی»، «اصناف»،  «هماهنگی تبلیغات در مراکز فرهنگی و مذهبی»، «بانوان و خانواده»، «کودک و نوجوان»، «فضاسازی و تزئینات شهری» و «خدمات اجتماعی» هشت کمیته‌ای هستند که فعالیت خود را پس از اولین جلسه شورا آغاز و به عنوان برنامه‌های شاخص از سوی دبیرخانه شورا انتخاب شدند.

 

 

پایان پیام/م