اعلام فراخوان جشنواره بين المللي «نامه‌اي به امام رضا عليه‌السلام» در كانون‌هاي مساجد مازندران

اعلام فراخوان جشنواره بین المللی «نامه‌ای به امام رضا علیه‌السلام» در كانون‌های مساجد مازندران

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام عليخاني از توزيع فراخوان چهاردهمين جشنواره بين‌المللي نامه‌اي به امام رضا (عليه‌السلام) در دو رده سني كودكان و نوجوانان (۷ - ۱۸سال) و بزرگسالان (۱۸سال به بالا) تا پايان تير دركانون‌هاي مساجد مازندران خبرداد.

 

 

به‌گزارش روابط ‌عمومی ‌ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های ‌فرهنگی ‌هنری ‌مساجد کشور حجت‌الاسلام «محمود علیخانی» با اشاره به برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی دل‌نوشته‌ای به امام رضا (علیه‌السلام) به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فراخوان این جشنواره در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان توزیع و اطلاع رسانی شده است.

 

وی با بیان اینکه علاقمندان در دو رده سنی کودک و نوجوان (7 - 18 سال) و بزرگسالان (18سال به بالا) تا پایان 30تیر ماه برای ارسال اثر فرصت دارند، افزود: علاقمندان می‌توانند با مطالعه فراخوان جشنواره در یکی از بخش‌های بین المللی، ملی، استانی و بخش ویژه شرکت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران، جلوه های معنوی زیارت، ارادت‌مندی و شیفتگی، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها، جایگاه نماز در آموزه‌های اهل بیت(علیهم‌السلام)، بویژه حضرت‌رضا(علیه السلام) و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را از محورهای این جشنواره برشمرد.

 

حجت‌الاسلام علیخانی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس ساری، میدان امام (رحمت‌الله علیه) اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی دل نوشته‌ای‌ به امام‌ رضا (علیه‌ السلام)، کد پستی 4815838794، ص‌ پ1551و یا‌ پست الکترونیک به آدرسNameh.imamreza@gmail.com  ارسال کنند.

 

گفتنی است در حال حاضر یک‌هزار و 157کانون فرهنگی هنری در مساجد استان مازندران فعالیت دارند.

 

 

پایان پیام/م