اعضاي شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه كرامت كشور به زيارت حضرت شاهچراغ مشرف شدند

اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه كرامت كشور به زیارت حضرت شاهچراغ مشرف شدند

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
اعضاي شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه كرامت كشور در سفر خود به شيراز با حضور در آستان مقدس احمدي و محمدي (عليهماالسلام) به زيارت حرم مطهر فرزندان امام هفتم مشرف شدند.

 

 

به‌گزارش‌روابط‌عمومی‌ستادهماهنگی‌کانو‌‌ن‌های‌فرهنگی‌هنری‌مساجدکشور،‌ همزمان با برگزاری نشست مشترک اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور در استان فارس، اعضای این شورا با حضور در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) به زیارت حرم مطهر فرزندان امام هفتم (ع) مشرف شدند.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و  رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و اعضای شورا با بدرقه خادمان و مسئولان استانی حرم های مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و حضرت میر محمد (ع) را زیارت کردند.

 

همچنین قرائت فاتحه بر مزار سومین شهید محراب آیت الله دستغیب (ره) هم از برنامه های اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس قبل از تشکیل جلسه بود.

 

خاطرنشان می شود، نشست مشترک شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس با عضویت 34 دستگاه فرهنگی، مذهبی، مردمی و اجرایی تا ساعاتی دیگر با حضور اعضای کشوری و استانی در سالن شهید آیت الله دستغیب آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) آغاز به کار خواهد کرد.با حضور در آستان مقدس احمدی و محمدی به زیارت حرم مطهر فرزندان امام هفتم (ع) مشرف شدند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین«حبیب‌ رضا ارزانی»، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و اعضای شورا با بدرقه خادمان و مسئولان استانی حرم های مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ و حضرت میر محمد را زیارت کردند.

 

قرائت فاتحه بر مزار سومین شهید محراب آیت‌الله دستغیب (ره) از برنامه های اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس قبل از تشکیل جلسه بود.

 

خاطرنشان می شود، نشست مشترک شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس با عضویت 34 دستگاه فرهنگی، مذهبی، مردمی و اجرایی تا ساعاتی دیگر با حضور اعضای کشوری و استانی در سالن شهید آیت الله دستغیب آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) کار خود را آغاز می کند.

 

 

پایان پیام/ م