همكاري دانش‌آموختگان حوزه علميه در طرح اوقات فراغت مساجد

همكاری دانش‌آموختگان حوزه علمیه در طرح اوقات فراغت مساجد

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
كاركن گفت: معرفي دانش‌آموختگان حوزه علميه براي همكاري در طرح اوقات فراغت ويژه مساجد گامي موثر در جهت اعتلاي آموزشي اعضاي كانون‌ها است.

 

 

به‌گزارش‌روابط‌عمومی‌ستادهماهنگی‌کانو‌‌ن‌های‌فرهنگی هنری مساجد کشور «محمدمهدی کارکن» در دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها) ساوه گفت: تابستان بهترین فصل برای جذب جوانان به مساجد است و می توان آنها را با اجرای برنامه‌های تفریحی فرهنگی به مساجد جذب کرد.

  

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه ساوه افزود: طلاب و روحانیون ائمه جماعت مساجد با استفاده از فرصت تابستان و مدیریت مسجد در این ایام می توانند طیف وسیعی از نوجوانان را به کانون‌های مساجد جذب کنند.

 

 وی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سال‌های اخیر با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری رویکرد جدیدی از برنامه‌ها را آماده و در قالب اوقات فراغت، در سطح مساجد شهری و روستایی اجرا می‌کند.

 

کارکن اظهارکرد: برای غنی‌سازی اوقات فراغت در  مساجد مجری این طرح نیازمند یاری و مشارکت مدرسینی از سوی حوزه‌های علمیه هستیم که با استفاده از توان علمی خود، اعضای کانون‌های مساجد را در رساندن به تابستانی پربهره همراهی کنند.

 

در ادامه این دیدار خانم رضوانی گفت: توجه به اوقات فراغت در خانواده به عنوان یک نیاز ضروری به منظور هدفمند کردن غنی سازی اوقات فراغت فرزندان می طلبد که مسئولان و دستگاه های مرتبط با برنامه‌ریزی‌های خوب و به موقع و متناسب با نیاز منطقه برای این دغدغه خانواده‌ها چاره‌اندیشی کنند.

 مدیر حوزه علمیه فاطمه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ساوه افزود: این آمادگی از سوی حوزه علمیه فاطمه الزهرا برای حضور در مساجد و برگزاری کلاس وجود دارد.

 

این جلسه باهدف معرفی دانش‌آموختگان حوزه علمیه فاطمه الزهرا (سلام‌الله‌علیها) ساوه جهت همکاری در طرح اوقات فراغت ویژه مساجد برگزار شد.

 

 

پایان پیام/ م