۵۱۷ كانون مسجدي؛ مجري برنامه‌هاي فراغت در همدان

۵۱۷ كانون مسجدی؛ مجری برنامه‌های فراغت در همدان

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
ناهيدي‌فر با اعلام برنامه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد همدان ويژه تابستان، گفت: برنامه‌هاي دهه كرامت با همكاري ۲۰ نهاد در يكصد كانون استان در قالب‌ نمايشگاه، جشن و جشنواره اجرا مي‌شود.

به‌گزارش‌روابط‌عمومی‌ستادهماهنگی‌کانو‌‌ن‌های‌فرهنگی هنری مساجد کشور، «حمیدرضا ناهیدی‌فر» با اشاره به برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در 517 کانون استان همدان، اظهارکرد: این کانون‌ها در محورهای فضای مجازی، آموزش‌های قرآنی، هنر متعالی، کتاب و کتابخوانی و فعالیت‌های اجتماعی برنامه‌های اوقات فراغت را برگزار می‌کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی‌کانون‌های مساجد استان همدان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری با مرکز فنی و حرفه‌ای استان به منظور برگزاری برنامه‌های مشترک با کانون‌های مساجد، افزود: با مرکز هوش برتر نیز در زمینه آموزش چرتکه به کودکان تفاهم‌نامه همکاری به امضا رسیده است.

 

ناهیدی فر تصریح کرد: با شرکت سیاحتی «گنج نامه» نیز هماهنگی‌های لازم به منظور برپایی اردوهای سیاحتی برای اعضای کانون‌های مساجد صورت گرفته است. ضمن اینکه چهارشنبه هر هفته برنامه «سینما و تابستان» برای اکران فیلم‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

 

وی به اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت 20 نهاد و سازمان در ایام دهه کرامت برنامه‌های گسترده فرهنگی و مذهبی را در 100 کانون استان برگزار کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب و پوشش برتر»، برگزاری جشنواره کودکان با عنوان «عروسک قشنگ من» همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله ‌علیها)، اجرای گروه های سرود کانون های مساجد استان و بازدید از کانون های فرهنگی هنری مسجد از دیگر برنامه های این ایام است.

 

 

پایان پیام/ م